IT Helpdesk rendszert szállított a Fornax a Westel számára
A Fornax Rt. szakértői végezték a Westel Mobil Távközlési Rt. számára a
Westel ITSM rendszer fejlesztését. A Remedy ARS alapon fejlesztett IT
HelpDesk és logisztikai rendszer 10 hónap alatt készült el két
szakaszban, melyet egy továbbfejlesztési szakasz követett.
A fejlesztési projekt 2002 áprilisában indult. Ezt megelőzően a Fornax Rt. szakemberei elkészítették a rendszer demo változatát, majd a Westel szakértőivel közösen kidolgozták követelményspecifikációt. Nagy Zoltán, a Fornax Rt. szerződés- és projektmenedzsment igazgatója elmondta „ a Westel IT Helpdesk rendszer több szigetszerűen működő rendszert váltott ki, illetve olyan új funkciókat is megvalósít, amelyek segítségével az IT támogatási osztályokhoz beérkező bejelentéseket összefogottan, áttekinthetően és visszakereshető módon kezeli." A rendszer a Westel több mint 2000 munkatársa szolgálatában áll a vállalati intraneten keresztül. A vezetőség számára az IT support munka hatékonyságának növekedése mellett jelentős előny az, hogy a rendszer segítségével könnyen lehívhatóak különböző jelentések és statisztikai kimutatások, amelyek az IT támogatással kapcsolatos döntések előkészítésében kulcsfontosságú információkat szolgáltatnak.
Kapcsolódó cikkek
- Modernizálta informatikai rendszerét a Dunaferr
- Több százezer diák, szülő és munkatárs biztonságos személyazonosság-kezelése egy Novell rendszerben
- A NORG fejleszt az MFB-nél
- Az Espirit az SAP-t választotta
- Alerant: globális erőforrás menedzsment rendszer az AstraZenecánál
- IND Group: iráni üzlet, magyar siker
- A CODA gépjármű-aukciós házzal lép szerződésre
- Új rendszer-menedzsment eszköz a Delltől
- BorsodChem: Nagyszabású informatikai fejlesztés a HP segítségével
- Hosszú távú HP-Richter együttműködés
Pályaorientációs nap volt a Széchenyi-egyetemen
Pályaorientációs nap keretében érkeztek általános iskolások a győri Széchenyi István Egyetemre, ahol laborlátogatásokon, előadásokon, kreatív foglalkozásokon, sőt kínai nyelvórán is részt vehettek. A jelentős érdeklődés miatt az intézmény komplex szolgáltatáscsomagot állított össze, amelyre iskolai csoportok jelentkezhetnek, akár egy osztálykirándulás tartalmas programjaként.
A TIME magazin 2024 egyik legjobb találmányának tartja a HONOR Magic V3-at
A HONOR Magic V3 felkerült a TIME 2024 legjobb találmányait tartalmazó éves listájára, amely a legkülönlegesebb, az életünket megváltoztató innovációkat mutatja be számos területen, többek között az egészségügy, az AI és a zöld energia terén.
Ezt tudja az OMODA autók gyártója, a Chery Group új akkumulátor-technológiája
Egyetlen feltöltéssel akár a Budapest-Róma távolságot is megtehetik majd az elektromos autók a Chery Group új akkumulátor-technológiájának köszönhetően. Az újdonságot a már itthon is kapható OMODA 5 gyártója az idei innovációs konferenciáján mutatta be.
A TIME magazin 2024 egyik legjobb találmányának tartja a HONOR Magic V3-at
A HONOR Magic V3 felkerült a TIME 2024 legjobb találmányait tartalmazó éves listájára, amely a legkülönlegesebb, az életünket megváltoztató innovációkat mutatja be számos területen, többek között az egészségügy, az AI és a zöld energia terén.
Felmérés: a hollandiai szervezetek negyede nincs felkészülve kibertámadásra
Hollandiában a közepes és nagyvállalatok negyede nincs felkészülve egy esetleges kibertámadásra – jelentette hétfőn az NLTimes című holland hírportál a KPN holland távközlési vállalat megrendelésére készült felmérésre hivatkozva, amelyben kiemelik az egészségügyi szektor veszélyeztetettségét is.