2003 a siker éve a Microsoft Business Solutions-nál
A 2003-as év bebizonyította, hogy a
Microsoft Magyarország nemcsak kliens és kiszolgáló oldali termékeivel, hanem
üzleti megoldásaival is magas szintű szolgáltatást nyújt felhasználóinak. A
Microsoft Business Solutions ERP termékei iránti érdeklődés fokozatosan nőtt az
év folyamán, nyár óta pedig megduplázódott az ügyfelek számának növekedési
üteme; jelenleg havonta átlagosan négy új vállalattal bővül az ügyfélkör. A gyors
növekedés jelzi, hogy a magyar vállalatoknál nagy igény mutatkozik folyamataik
optimalizálására, és vállalatirányítási rendszereik kiépítését szívesen bízzák
a Microsoft Business Solutions-ra, illetve partnereire.
Az ügyfelek között vannak
nagykereskedelmi, élelmiszeripari, vegyipari vállalatok, szolgáltató cégek,
termelő vállalkozások, szállítmányozók, biztosítótársaságok, szállodák és egy
média cég is. Jellemző, hogy több országban jelenlévő ügyfelek is használják a
Microsoft Business Solutions termékeket, mint például a francia Dalkia hazai
leányvállalata, a Prometheus Kft. Cégcsoportok esetében a kisebb vállalatoknál
működő Navision kitűnően illeszkedhet a megtartani kívánt korábbi központi
rendszerhez, ezt példázza az ELZETT Sopron Felületkezelő Kft.-nél történt rendszerbevezetés
is. Több szervezet - mint például az Országos Betétbiztosítási Alap - a
korábbi, elavult rendszerét lecserélte le a Microsoft dinamikus ERP
megoldásaira.
Volument tekintve az új ügyfelek
mintegy 40%-a a közép/nagyvállalati ERP-t, az Axapta-t, 60%-a az ennél kisebb
méretű vállalatoknak optimális Navision-t választotta. Ezen belül mintegy 10%
Navision Standard felhasználó. A Navision rendszert használó ügyfelek
mindegyike megvásárolta a pénzügyi modult, és igen sokan választották a logisztikai
modult is. A termelésirányítási és CRM funkciókat pedig a megbízók egynegyede
igényelte. Az ERP csomagok saját CRM moduljainak viszonylag magas száma,
illetve a folyamatos érdeklődések azt mutatják, hogy az alkalmazás iránt igen
nagy az igény és fontos szempont az integráltság.
A skálázhatóság alapvető előny, ezt
mutatja, hogy az egész kis felhasználó számtól a komoly csoportmunkáig minden
előfordul. Az új ügyfelek között a legkisebb mindössze 2 felhasználóval
rendelkezik, míg a legnagyobbnál 50 user-es rendszert kellett kiépíteni.
Általánosságban véve elmondható, hogy a Navision Standard-et 2-8, a Navisiont
10-30, az Axaptát pedig 25-50 felhasználóval rendelkező ügyfelek igényelték.
Kapcsolódó cikkek
- Sikeres Microsoft ERP-partner a rEVOLUTION
- Microsoft Dynamics: minden napra egy új ügyfél
- Közösségi Technológiai Központ nyílik Tatabányán
- Június 30-ig még olcsóbbak a Microsoft magyar nyelvű termékei
- A rEVOLUTION Iroda ++ 7.1 az e-adóbevallást is támogatja
- A rEVOLUTION Iroda ++ 7.1 az e-adóbevallást is támogatja
- Kiemelkedően jó Grepton eredmények a Microsoft támogatási pályázatán
- Következő generációs CRM a felsőoktatásnak
- A Microsoft a régió legjobb munkahelye
- A NetAcademiával képezteti leendő tanácsadóit a Microsoft
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával
Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.