Európai Bizottság: Összefogás hiányában sikertelen a spam elleni harc

Kiss Ádám Zoltán, 2004. június 9. 09:36

Egy londoni spam-ellenes konferencián az EU illetékesei összefogásra szólították fel a vállalatokat, mivel szerintük a különböző elképzeléseket és technológiákat támogató cégek közötti információcsere hirtelen lökésszerű előrelépést eredményezne.

Philippe Gerard bizottsági tag szerint a világszerte az e-mailek 70 százalékát kitevő szemétposta ellen rendkívüli erőfeszítéseket tesznek a különálló cégek, ám ezek a jelenlegi struktúrában inkább gyengítik egymást. A probléma nem az, hogy nem ismernék fel a kérdés fontosságát, vagy hogy nem fektetnének elég energiát a megoldás kifejlesztésébe. A valódi gond az, hogy a spam lényegéből, természetéből adódóan elszigetelten nem lehet hatékonyan védekezni ellene. Az átfogó ellenreakcióhoz éppen ezért nem elég a fejlesztési összegeket emelni, teljes szemléletváltásra, átfogó stratégiára van szükség, amit azonban egy-egy kormányzat csak kezdeményezhet, ám csak a piaci szereplők valósíthatnak meg. Az EU-ban átlagosan számolva az elektronikus levelek 54 százalékát teszi ki a spam, ami jelentősen csökkenti a cégek hatékonyságát, és az EU versenyképességét.

Kulcsszavak: spam EU

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat

Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.

2024. november 22. 14:58

A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán

A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.

2024. november 22. 13:17

Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz

Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére. 

2024. november 22. 11:39

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01