Remedy for IT Service Providers: szélesebb körű elérés a szolgáltatói piacon
forrás Prim Online, 2004. július 23. 10:13
A BMC Software Remedy üzletága bejelentette a Remedy for IT Service
Providers terméket, egy átfogó megoldást az osztott informatikai
szolgáltatásmenedzsment környezetben dolgozó, kihelyezést végző
szervezetek számára.
A Remedy for IT Service Providers egyedi funkciója, hogy a kihelyezést végző szervezetek számára a költséghatékony informatikai szolgáltatásmenedzsment funkciók széles tárházát nyújtja, amelyek célja, hogy eleget tegyenek az informatikai szolgáltatói piac változatos és konkrét igényeinek. A Remedy for IT Service Providers terméket dedikált, a területen dolgozó csapat támogatja, amely a szolgáltatókat további szekértelemmel látja el arra vonatkozóan, hogyan szállítsák szolgáltatásmenedzsment megoldásaikat ügyfeleiknek.
Az informatikai szolgáltatóknak olyan költséghatékony szolgáltatásmenedzsment megoldásokra van szüksége, amelyek a teljes, végponttól végpontig terjedő szolgáltatásmenedzsment folyamatot lefedik, támogatják az ITIL legjobb gyakorlatokat, és osztott informatikai szolgáltatásmenedzsment környezetekben működnek. Az ITIL alapú Remedy for IT Service Providers konkrétan a szolgáltatókat célozza meg, olyan alapvető funkcionalitást kínál, amely lehetővé teszi számukra szolgáltatásmenedzsment működésük optimalizálását – amely kulcsfontosságú kapcsolatot jelent az ügyfelekkel. A Remedy for IT Service Providers, a Remedy összes informatikai szolgáltatásmenedzsment termékéhez hasonlóan, az informatikai szolgáltatásmenedzsment folyamatok teljes tárházát célozza meg, de ezt oly módon teszi, amely támogatja a kihelyezést végző szervezetek ügyfelenként testreszabható osztott infrastruktúrára vonatkozó igényét.
A különálló rendszerek fenntartásának és az azokkal kapcsolatos képzéseknek magas költségei, valamint a támogató munkatársak ügyfelek szempontjából rugalmatlan elosztása csökkentheti a nyereségességet és a versenyképes költségelőnyt. A Remedy for IT Service Providers osztott szolgáltatási infrastruktúrát használ, így egyetlen alkalmazást, szervert és adatbázist kell támogatni és fenntartani, és a munkatársaknak egyetlen felhasználói felület használatát kell elsajátítania.
Az informatikai szolgáltatóknak olyan költséghatékony szolgáltatásmenedzsment megoldásokra van szüksége, amelyek a teljes, végponttól végpontig terjedő szolgáltatásmenedzsment folyamatot lefedik, támogatják az ITIL legjobb gyakorlatokat, és osztott informatikai szolgáltatásmenedzsment környezetekben működnek. Az ITIL alapú Remedy for IT Service Providers konkrétan a szolgáltatókat célozza meg, olyan alapvető funkcionalitást kínál, amely lehetővé teszi számukra szolgáltatásmenedzsment működésük optimalizálását – amely kulcsfontosságú kapcsolatot jelent az ügyfelekkel. A Remedy for IT Service Providers, a Remedy összes informatikai szolgáltatásmenedzsment termékéhez hasonlóan, az informatikai szolgáltatásmenedzsment folyamatok teljes tárházát célozza meg, de ezt oly módon teszi, amely támogatja a kihelyezést végző szervezetek ügyfelenként testreszabható osztott infrastruktúrára vonatkozó igényét.
A különálló rendszerek fenntartásának és az azokkal kapcsolatos képzéseknek magas költségei, valamint a támogató munkatársak ügyfelek szempontjából rugalmatlan elosztása csökkentheti a nyereségességet és a versenyképes költségelőnyt. A Remedy for IT Service Providers osztott szolgáltatási infrastruktúrát használ, így egyetlen alkalmazást, szervert és adatbázist kell támogatni és fenntartani, és a munkatársaknak egyetlen felhasználói felület használatát kell elsajátítania.
Kulcsszavak: BMC
Kapcsolódó cikkek
- Változik az üzemeltetési szoftverszállítók toplistája?
- Új BMC Software Advantage for Microsoft Windows Server szoftvercsomag
- Malcolm Fry: ITIL megvalósítások rejtett buktatói
- A BMC Software megvásárolja az Open Network-ot
- BMC Software: új, menedzsment központú egységes partnerprogram
- A BMC Software két vezetője közreműködött a Larstan kiadó vállalatbiztonságról szóló új könyvében
- BMC Software-Consul: vizsgálati és ellenőrzési Identity Management megoldás
- BMC: PATROL Analytics a hamis rendszer-riasztások csökkentésére
- BMC: Hozzáférés egyetlen bejelentkezéssel valamennyi alkalmazáshoz
- A BMC Software elérte a kitűzött célokat
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Harmadik negyedéves árbevételével a Xiaomi túlszárnyalta a piaci várakozásokat
A Xiaomi Corporation (továbbiakban „Xiaomi” vagy a „Csoport”) – a fogyasztói elektronikai termékek és okoseszközök globális, vezető gyártója, amely az Internet of Things („IoT”) platform által összekapcsolt okostelefonokra és okoshardverekre épül, bejelentette a 2024. szeptember 30. napján lezárult három hónapos periódusra („2024 Q3,” vagy „az Időszak”) vonatkozó nem auditált, konszolidált eredményét.
2024. november 25. 09:59