T-Systems-Siebel: hosztolt CRM szolgáltatás európai vállalkozások részére
A Siebel CRM OnDemand segítségével működő és a T-Systems által szállított hosztolt CRM fix havi és felhasználónkénti áron elérhető. A hosztolt CRM megoldás gyorsan, könnyen és biztonságosan beindítható a társaság meglévő informatikai infrastruktúrájában. A próbavásárlók a Siebel CRM OnDemand rendszer T-Systemsre igazított változatának béta-tesztelését 2005 januárjától kezdik meg. A T-Systems Németországban 2005 februárjában kezdi meg a rendszer forgalmazását és támogatását. A hosztolt CRM az év során később rendelkezésre áll majd Ausztriában, Svájcban, Csehországban, Magyarországon, Lengyelországban, Szlovákiában, Horvátországban és Oroszországban.
A hosztolt CRM-et gyorsan lehet biztosítani az új felhasználóknak, mivel a T-Systems nagy teljesítményű hálózatának segítségével biztosítják. A hosztolt CRM teljesítésének megbízhatóságát és sebességét tovább fokozza a T-Systems 32 redundáns, igen biztonságos és nagy rendelkezésre állást és garantált szolgáltatási szintet biztosító németországi adatközpontjában az üzleti alkalmazások üzemeltetése és kezelése során szerzett kiterjedt tapasztalata is. A Siebel helyszíni megoldását a T-Systems 2000 alkalmazottja már használja is.
A hosztolt CRM teljesen önálló megoldásként is használható, de zökkenőmentesen lehet integrálni a Siebel Systems iparági vezető helyszíni CRM megoldásaival is. A vállalkozások gyorsan és könnyen tudnak erőteljes CRM kapacitást kiterjeszteni leányvállalataikra, regionális értékesítési irodáikra, csatornapartnereikre és terjesztőikre, ha a hosztolt CRM megoldást a Siebel Systems helyszíni CRM megoldásával társítják. A cég dönthet úgy, hogy CRM-rendszerét hosztolt környezetben, a T-Systemsnél, a saját telephelyén, vagy e kettő kombinációjában futtatja.
Kapcsolódó cikkek
- Következő generációs CRM a felsőoktatásnak
- A Magyar Telekom egyszerűsíti a T-Systems üzletág szervezeti felépítését
- Systems' Day konferencia - először
- Cisco IP telefóniát vezetett be a Richter Gedeon
- T-Systems: 100 új munkahely Debrecenben
- Hódít az SAP a kkv-szektorban
- Új verzióval jelent meg az Oracle Enterprise Manager
- Exact-Flag: együttműködés az ügyfél-elégedettségért
- T-Systems videokonferencia rendszer a CeBIT-en
- e-Synergy a Flag Zrt.-nél
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat
Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.