T-Systems-Siebel: hosztolt CRM szolgáltatás európai vállalkozások részére

forrás Prim Online, 2004. október 21. 11:45
A Siebel Systems és a T-Systems ma jelentette be azt a megállapodást, amely szerint a T-Systems 2005 februárjától kezdve hosztolt CRM megoldásokat biztosít németországi, ausztriai, svájci, csehországi, magyarországi, lengyelországi, szlovákiai, horvátországi és oroszországi vállalkozásoknak.
A hosztolt CRM segítségével a T-Systems teljeskörű értékesítési, marketing-, szolgáltatási és analitikai funkciók révén minden társasági méretre vonatkozó erőteljes megoldást biztosít az ügyfelek szerzéséhez, megtartásához és támogatásához.

A Siebel CRM OnDemand segítségével működő és a T-Systems által szállított hosztolt CRM fix havi és felhasználónkénti áron elérhető. A hosztolt CRM megoldás gyorsan, könnyen és biztonságosan beindítható a társaság meglévő informatikai infrastruktúrájában. A próbavásárlók a Siebel CRM OnDemand rendszer T-Systemsre igazított változatának béta-tesztelését 2005 januárjától kezdik meg. A T-Systems Németországban 2005 februárjában kezdi meg a rendszer forgalmazását és támogatását. A hosztolt CRM az év során később rendelkezésre áll majd Ausztriában, Svájcban, Csehországban, Magyarországon, Lengyelországban, Szlovákiában, Horvátországban és Oroszországban.

A hosztolt CRM-et gyorsan lehet biztosítani az új felhasználóknak, mivel a T-Systems nagy teljesítményű hálózatának segítségével biztosítják. A hosztolt CRM teljesítésének megbízhatóságát és sebességét tovább fokozza a T-Systems 32 redundáns, igen biztonságos és nagy rendelkezésre állást és garantált szolgáltatási szintet biztosító németországi adatközpontjában az üzleti alkalmazások üzemeltetése és kezelése során szerzett kiterjedt tapasztalata is. A Siebel helyszíni megoldását a T-Systems 2000 alkalmazottja már használja is.

A hosztolt CRM teljesen önálló megoldásként is használható, de zökkenőmentesen lehet integrálni a Siebel Systems iparági vezető helyszíni CRM megoldásaival is. A vállalkozások gyorsan és könnyen tudnak erőteljes CRM kapacitást kiterjeszteni leányvállalataikra, regionális értékesítési irodáikra, csatornapartnereikre és terjesztőikre, ha a hosztolt CRM megoldást a Siebel Systems helyszíni CRM megoldásával társítják. A cég dönthet úgy, hogy CRM-rendszerét hosztolt környezetben, a T-Systemsnél, a saját telephelyén, vagy e kettő kombinációjában futtatja.
Kulcsszavak: Siebel T-Systems CRM

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat

Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.

2024. november 22. 14:58

A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán

A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.

2024. november 22. 13:17

Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz

Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére. 

2024. november 22. 11:39

A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai

Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.

2024. november 22. 10:15

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36