T-Systems-Siebel: hosztolt CRM szolgáltatás európai vállalkozások részére

forrás Prim Online, 2004. október 21. 11:45
A Siebel Systems és a T-Systems ma jelentette be azt a megállapodást, amely szerint a T-Systems 2005 februárjától kezdve hosztolt CRM megoldásokat biztosít németországi, ausztriai, svájci, csehországi, magyarországi, lengyelországi, szlovákiai, horvátországi és oroszországi vállalkozásoknak.
A hosztolt CRM segítségével a T-Systems teljeskörű értékesítési, marketing-, szolgáltatási és analitikai funkciók révén minden társasági méretre vonatkozó erőteljes megoldást biztosít az ügyfelek szerzéséhez, megtartásához és támogatásához.

A Siebel CRM OnDemand segítségével működő és a T-Systems által szállított hosztolt CRM fix havi és felhasználónkénti áron elérhető. A hosztolt CRM megoldás gyorsan, könnyen és biztonságosan beindítható a társaság meglévő informatikai infrastruktúrájában. A próbavásárlók a Siebel CRM OnDemand rendszer T-Systemsre igazított változatának béta-tesztelését 2005 januárjától kezdik meg. A T-Systems Németországban 2005 februárjában kezdi meg a rendszer forgalmazását és támogatását. A hosztolt CRM az év során később rendelkezésre áll majd Ausztriában, Svájcban, Csehországban, Magyarországon, Lengyelországban, Szlovákiában, Horvátországban és Oroszországban.

A hosztolt CRM-et gyorsan lehet biztosítani az új felhasználóknak, mivel a T-Systems nagy teljesítményű hálózatának segítségével biztosítják. A hosztolt CRM teljesítésének megbízhatóságát és sebességét tovább fokozza a T-Systems 32 redundáns, igen biztonságos és nagy rendelkezésre állást és garantált szolgáltatási szintet biztosító németországi adatközpontjában az üzleti alkalmazások üzemeltetése és kezelése során szerzett kiterjedt tapasztalata is. A Siebel helyszíni megoldását a T-Systems 2000 alkalmazottja már használja is.

A hosztolt CRM teljesen önálló megoldásként is használható, de zökkenőmentesen lehet integrálni a Siebel Systems iparági vezető helyszíni CRM megoldásaival is. A vállalkozások gyorsan és könnyen tudnak erőteljes CRM kapacitást kiterjeszteni leányvállalataikra, regionális értékesítési irodáikra, csatornapartnereikre és terjesztőikre, ha a hosztolt CRM megoldást a Siebel Systems helyszíni CRM megoldásával társítják. A cég dönthet úgy, hogy CRM-rendszerét hosztolt környezetben, a T-Systemsnél, a saját telephelyén, vagy e kettő kombinációjában futtatja.
Kulcsszavak: Siebel T-Systems CRM

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Chery Group: Budapest–Róma egy feltöltéssel

Egyetlen feltöltéssel akár a Budapest-Róma távolságot is megtehetik majd az elektromos autók a Chery Group új akkumulátor-technológiájának köszönhetően. Az újdonságot a már itthon is kapható OMODA 5 gyártója az idei innovációs konferenciáján mutatta be.

2024. november 4. 11:39

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06

Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja

2024. október 22. 15:25

Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők

2024. október 15. 16:51

Idén már ezernél is több résztvevőt várnak a Service Design Day-re

2024. október 7. 09:59