Virtuális áruházakról szakmai szemmel
1999. október 13. 15:23
A tegnapi Compfair Monitorban már felhívtuk olvasóink figyelmét
a mai e-business konferenciára, de hadd tegyük ezt még egyszer, hiszen lehet, hogy éppen a szomszéd áruházi cikk ébreszt valakiben kedvet arra, hogy átsétáljon a K épületbe, ahol 10 órakor kezdődik az IVSZ és az Infopen által rendezett tanácskozás.
A szervezők azt szeretnék elérni, hogy letisztuljon az e-business koncepció tartalma, megértsük, miben különbözik az e-business az elektronikus kereskedelemtől, mennyiben kötődik az internethez, és egyáltalán mi az, ami belefér ebbe a fogalomba, s mi az, ami még ezen is túlmutat.
A vitaindító előadások során mind
a gyártók, mind a felhasználók oldaláról megfogalmazzák, mit jelent
számukra elméletben, illetve a gyakorlatban az internetforradalom második szakasza. Ezt követően pedig lehetőség nyílik arra, hogy a rendezvény valamennyi résztvevőjének aktív bekapcsolódásával egy igazi vitafórummá alakuljon.
A délelőtt a gyártóké, az IBM, az Oracle, a Compaq, a Hewlett-Packard, a Novell és az Intel előadói mondják el saját nézeteiket, a délután a felhasználóké, ebéd után 1 órakor a MeH, a DataNet és a Compaq előadói a gyakorlati oldalról közelítenek a témához, majd kettőkor kezdődik a közönség bevonásával a fórum.
Kapcsolódó cikkek
- Önálló informatikai szakállamtitkárságot hoz létre a GKM
- Keresztesi János az IVSZ élén
- Jön a 4G, a pikocellák és a mobiltévé
- UMTS Fórum Budapesten
- A magyar internetezők 45 százaléka vásárolt már on-line
- Adóterheik mérséklését sürgetik a hazai kutató-fejlesztő vállalatok
- Újragondolja árait az eBay
- A magyar internet-használók eltérnek a nemzetközi trendektől
- Árguru.hu: Új árösszehasonlító oldal indult
- Ötödével bővült az amerikai online kereskedelem