Genesys IPMX megoldás kontakt centerekhez az Euronettől
Kovács Attila, 2005. október 7. 14:09
Magyarországon is elérhető már a Genesys cég új, IPMX (IP Media eXchange) softswitch megoldása, amely tisztán szoftver alapon VoIP alapú alközpontot biztosít a Genesys Express kontakt centerekhez.
A hírt az Euronet Rt. által szervezett mai budapesti Genesys-Microsoft kontakt center/CRM szakmai napon jelentette be Peter Martis, a Genesys Magyarországért felelős kereskedelmi vezetője. Az IPMX főbb jellemzőit Vámos Csaba (Euronet) körvonalazta: nem alközpont függő; skálázható; IP alapú; egyszerűbben telepíthető; egy szerverrel 50 ügyintézői munkahely szolgálható ki; megfelel a H.323 és SIP IP szabványoknak; nem csak hangot, hanem videót is képes az ügyintézőhöz irányítani (megfelelő webkamerákkal az ügyintéző és az ügyfél láthatják is egymást).
A rendezvényen az is bejelentésre került, hogy 2005. év végéig a Genesys Express kontakt center megoldás mellett döntő ügyfelek részére, akik egyúttal az IPMX megoldást is választják, az Euronet 2005. december 31-ig az IPMX-et ingyenesen biztosítja.
A rendezvényen az is bejelentésre került, hogy 2005. év végéig a Genesys Express kontakt center megoldás mellett döntő ügyfelek részére, akik egyúttal az IPMX megoldást is választják, az Euronet 2005. december 31-ig az IPMX-et ingyenesen biztosítja.
Kulcsszavak: Euronet
Kapcsolódó cikkek
- Korszerűsíti informatikai hálózatát az Euronet
- Új IP alapú infrastruktúra az Euronet ATM hálózatának
- Euronet szakemberek egy orosz mobilcég óriásprojektjében
- Integrált ügyfél-kiszolgálási megoldás az Euronettől
- Projekt-alapú integrált vállalaltirányítás az Euronettől
- Euronet - IBM - Genesys: Kulcsrakész Contact Center csomag
- Megújult call center a Marketlinknél
- Kontaktcenter kis- és közepes vállalatoknak
- Euronet Rt. eredmények, új vezetőség