Genesys IPMX megoldás kontakt centerekhez az Euronettől

Kovács Attila, 2005. október 7. 14:09
Magyarországon is elérhető már a Genesys cég új, IPMX (IP Media eXchange) softswitch megoldása, amely tisztán szoftver alapon VoIP alapú alközpontot biztosít a Genesys Express kontakt centerekhez.
A hírt az Euronet Rt. által szervezett mai budapesti Genesys-Microsoft kontakt center/CRM szakmai napon jelentette be Peter Martis, a Genesys Magyarországért felelős kereskedelmi vezetője. Az IPMX főbb jellemzőit Vámos Csaba (Euronet) körvonalazta: nem alközpont függő; skálázható; IP alapú; egyszerűbben telepíthető; egy szerverrel 50 ügyintézői munkahely szolgálható ki; megfelel a H.323 és SIP IP szabványoknak; nem csak hangot, hanem videót is képes az ügyintézőhöz irányítani (megfelelő webkamerákkal az ügyintéző és az ügyfél láthatják is egymást).

A rendezvényen az is bejelentésre került, hogy 2005. év végéig a Genesys Express kontakt center megoldás mellett döntő ügyfelek részére, akik egyúttal az IPMX megoldást is választják, az Euronet 2005. december 31-ig az IPMX-et ingyenesen biztosítja.
Kulcsszavak: Euronet

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06

Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja

2024. október 22. 15:25

Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők

2024. október 15. 16:51

Idén már ezernél is több résztvevőt várnak a Service Design Day-re

2024. október 7. 09:59