EFFIE díjas lett a CitroMail.hu
forrás Prim Online, 2005. október 25. 16:02
Október 21-én este a Thália Színházban átadták a
marketing-kommunikációs szakma egyik legnagyobb elismerésének számító
Effie díjakat. A Sanoma Budapest Kiadói Rt. gondozásában működő
CitroMail.hu, Levelet kaptam, lájf! című kampányával került a
díjazottak közé.
A Magyar Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) és a Reklám Világszövetség (IAA) Magyarországi Tagozata negyedik alkalommal rendezte meg hazánkban az Effie reklámhatékonysági versenyt. A díjátadóra hagyományosan az Effie Gálán került sor, melyen Németh Norbert internet lapigazgató a 2004 novemberében zajlott CitroMail.hu bevezető kampányának sikerességéért vehetett át elismerést. A szakértő zsűri döntése alapján a CitroMail.hu szolgáltatás kategóriában ezüst Effie díjat kapott.
A Sanoma Budapest Kiadói Rt. a CitroMail.hu bevezetésével az ingyenes levelezőrendszerek piacát nagy részben uraló Freemail.hu egyeduralmának szándékozott véget vetni. A kiadó a kitűzött céljait jelentős mértékben túlszárnyalta. Az eredetileg kitűzött 100.000-es egyedi regisztrált felhasználószám elérése 2004 végéig 220 százalékon, a weboldal látogatottságára vonatkozóan tervezett 20.000-es egyedi látogatószám pedig szintén 200 százalékon teljesült. A CitroMail.hu termékbevezetésének és kampányának sikerét az újszerű termékkoncepció, a fiatalos és egyedi arculattal bíró reklámkampány, valamint a hatékony média-mix biztosította, melynek elemei a rádió szpotok, a magazinokban és szakfolyóiratokban futó hirdetések valamint az online interaktív megjelenések voltak.
A CitroMail.hu bevezetésére készült kampányt a Kirowski Rt. tervezte és bonyolította le.
A CitroMail.hu levelezőrendszernek mostanra 455 000 regisztrált felhasználója van, egyedi látogatószáma a hétköznapokon meghaladja a 100 ezret.
A Sanoma Budapest Kiadói Rt. a CitroMail.hu bevezetésével az ingyenes levelezőrendszerek piacát nagy részben uraló Freemail.hu egyeduralmának szándékozott véget vetni. A kiadó a kitűzött céljait jelentős mértékben túlszárnyalta. Az eredetileg kitűzött 100.000-es egyedi regisztrált felhasználószám elérése 2004 végéig 220 százalékon, a weboldal látogatottságára vonatkozóan tervezett 20.000-es egyedi látogatószám pedig szintén 200 százalékon teljesült. A CitroMail.hu termékbevezetésének és kampányának sikerét az újszerű termékkoncepció, a fiatalos és egyedi arculattal bíró reklámkampány, valamint a hatékony média-mix biztosította, melynek elemei a rádió szpotok, a magazinokban és szakfolyóiratokban futó hirdetések valamint az online interaktív megjelenések voltak.
A CitroMail.hu bevezetésére készült kampányt a Kirowski Rt. tervezte és bonyolította le.
A CitroMail.hu levelezőrendszernek mostanra 455 000 regisztrált felhasználója van, egyedi látogatószáma a hétköznapokon meghaladja a 100 ezret.
Kapcsolódó cikkek
- Best of Interop díjat nyert a Novell ZENworks Linux Management
- Reklámszakmai képzés indul októberben
- Tovább növekszik a magyarországi online reklámok piaca
- Az Onlinemarketing.hu Kft. Etarget Partner lett
- Magyarország új példaképei
- Nemzetközi díjat kapott a Csodafa és Sulinet Digitális Tudásbázis
- Kmetty József és Csiszér Béla az idei Gyurós-díjasok
- A Microsoft 6 milliárd dollárért megveszi az Aquantive online marketingcéget
- Kelemen László lett az "Év információbiztonsági újságírója"
- Pszichológiai profilok alapján reklámozna a Google