Az SAP CRM megoldásának legújabb változata értékes előnyöket ígér
forrás Prim Online, 2005. december 21. 08:12
Az SAP bejelentése szerint egyre több ügyfél használja a különböző
ágazatokban a mySAPTM CRM ügyfélkapcsolat-kezelő megoldás legújabb
változatát üzleti növekedése ösztönzésére és a végfelhasználói szintű
produktivitás fokozására az értékesítés, a szolgáltatások és a
marketing területén.
A közelmúltban egyebek mellett a Whirlpool Corporation, a Bluefin Solutions és a Purdue University is ezt a szoftvert választotta a hatékony ügyfélinformáció-gyűjtés, a megalapozottabb döntéshozatal és pontosabb előrejelzés-készítés támogatására.
A Whirlpool Corporation a vevőszolgálat ésszerűsítésével fokozza ügyfelei lojalitását
A háztartási berendezéseket gyártó Whirlpool elsőként az Egyesült Királyságban vezeti be a mySAP CRM-et szervizüzletágánál ügyfélkapcsolatai erősítésére. Korábban a termékhibát bejelentő vagy javítást megrendelő ügyfelek a cég forródrót-szolgálatát hívták, amely a lakhelyükhöz legközelebbi szervizpartnerhez irányította őket. A partnerek ezt követően önállóan egyeztették a szerviz legalkalmasabb időpontját az ügyféllel. A mySAP CRM új SAP® Interaction Center alkalmazásával a Whirlpool maga felügyelheti és tarthatja kézben az ügyfelekkel kapcsolatos összes interakciót. A cég call center kezelői egy központi munkaszervező megoldásba naplózzák a reklamációkat. A partnerek ezután az interneten keresztül bárhonnan hozzáférhetnek a rendszer által automatikusan generált munkamegrendelésekhez.
A Whirlpool Corporation a vevőszolgálat ésszerűsítésével fokozza ügyfelei lojalitását
A háztartási berendezéseket gyártó Whirlpool elsőként az Egyesült Királyságban vezeti be a mySAP CRM-et szervizüzletágánál ügyfélkapcsolatai erősítésére. Korábban a termékhibát bejelentő vagy javítást megrendelő ügyfelek a cég forródrót-szolgálatát hívták, amely a lakhelyükhöz legközelebbi szervizpartnerhez irányította őket. A partnerek ezt követően önállóan egyeztették a szerviz legalkalmasabb időpontját az ügyféllel. A mySAP CRM új SAP® Interaction Center alkalmazásával a Whirlpool maga felügyelheti és tarthatja kézben az ügyfelekkel kapcsolatos összes interakciót. A cég call center kezelői egy központi munkaszervező megoldásba naplózzák a reklamációkat. A partnerek ezután az interneten keresztül bárhonnan hozzáférhetnek a rendszer által automatikusan generált munkamegrendelésekhez.
Kapcsolódó cikkek
- SAP-Cisco csoportmunka megoldások
- Hódít az SAP a kkv-szektorban
- Az Oracle megjelentette a Siebel CRM új verzióját
- Oracle: Siebel CRM Professional Edition itthon is
- SxP: új CRM megoldás az SAP-tól
- Korszerűsíti ügyfélszolgálatát a Sárga Angyal
- SAP sikerek a kkv- piacon
- Az SAP világszinten piacvezető a vállalati informatikai megoldások területén
- Microsoft online CRM szoftver
- Cisco és Microsoft integrált ügyfélkapcsolat-kezelő megoldás KKV-knak