Az SAP CRM megoldásának legújabb változata értékes előnyöket ígér

forrás Prim Online, 2005. december 21. 08:12
Az SAP bejelentése szerint egyre több ügyfél használja a különböző ágazatokban a mySAPTM CRM ügyfélkapcsolat-kezelő megoldás legújabb változatát üzleti növekedése ösztönzésére és a végfelhasználói szintű produktivitás fokozására az értékesítés, a szolgáltatások és a marketing területén.
A közelmúltban egyebek mellett a Whirlpool Corporation, a Bluefin Solutions és a Purdue University is ezt a szoftvert választotta a hatékony ügyfélinformáció-gyűjtés, a megalapozottabb döntéshozatal és pontosabb előrejelzés-készítés támogatására.

A Whirlpool Corporation a vevőszolgálat ésszerűsítésével fokozza ügyfelei lojalitását

A háztartási berendezéseket gyártó Whirlpool elsőként az Egyesült Királyságban vezeti be a mySAP CRM-et szervizüzletágánál ügyfélkapcsolatai erősítésére. Korábban a termékhibát bejelentő vagy javítást megrendelő ügyfelek a cég forródrót-szolgálatát hívták, amely a lakhelyükhöz legközelebbi szervizpartnerhez irányította őket. A partnerek ezt követően önállóan egyeztették a szerviz legalkalmasabb időpontját az ügyféllel. A mySAP CRM új SAP® Interaction Center alkalmazásával a Whirlpool maga felügyelheti és tarthatja kézben az ügyfelekkel kapcsolatos összes interakciót. A cég call center kezelői egy központi munkaszervező megoldásba naplózzák a reklamációkat. A partnerek ezután az interneten keresztül bárhonnan hozzáférhetnek a rendszer által automatikusan generált munkamegrendelésekhez.




 

Kulcsszavak: ügyvitel CRM SAP

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36