Montana: jó évzárás – jó nyitás
A stratégiai eredmények megteremtették az alapját annak, hogy a Montana tovább lépjen. A hosszú távú elképzelések komolyságát a Montana Rt. 2005. májusi közgyűlése a Társaság alaptőkéjének jelentős emelésével erősítette meg. A Montana Rt. eddigi 50 milliós alaptőkéje 350mFt-al, nyolcszorosára nőtt.
Az eddig eredményesen fejlesztett szoftverek mellett a társaság új fejlesztési trendek mellett is elkötelezte magát. Az Infovadász, amelynek kifejlesztésére a cég által vezetett konzorcium 400 millió forintot meghaladó Európai Uniós K+F támogatást kapott, gyökeresen új lehetőségeket nyit meg az informatika alkalmazásában.
Miközben a cég erőit jelentős K+F beruházásokra összpontosította, sikerült megőrizni eddigi nyereségességét is. Az előzetes, nem auditált pénzügyi eredmények alapján a Montana csoport a tavalyi eredményéhez hasonló nagyságrendű, 50 mft-os eredményt ért el a 2005-ös évben. Az értékesítés árbevétele meghaladta a 3,3 mrd forintot. Az üzletpolitikát a kiegyensúlyozott, tervszerű gazdálkodás jellemezte, ennek eredménye, hogy a létszám megtartása mellett több mint 8%-kal csökkentek a működés költségei.
A 2006-os évben a Montana célja az, hogy egyre jobban bekapcsolódjon az Európai Unió gazdasági vérkeringésébe. Indulni szándékoznak olyan pályázatokon, amelyek K+F feladatok elvégzését teszik lehetővé, s amelyek európai projektek megvalósítását célozzák. Itthon is új irányok jellemzik a működésüket. Olyan területekre szándékoznak belépni, ahol a tudásmenedzsment terén megszerzett tudást és tapasztalatot hasznosíthatják. Ilyennek látják például a gyógyszeripart, a médiumokat, a vegyipart.
Sajtóközlemény
Kapcsolódó cikkek
- Zebra mobilnyomtatók Magyarországon
- Microsoft-LG szabadalom-engedélyezési megállapodás
- Új vezetők irányítják a magyar Avnetet
- Lehetőség vagy kényszer? - Interjú Szűcs Zoltánnal, az AAM vezérigazgatójával
- "Investor in People" díj újra a Pannonnak
- Magyar Telekom - újabb hatékonyságjavítási lépések lesznek
- Az olasz Telsey távközlési cég magyarországi képviseletet nyit
- Az Onlinemarketing.hu Kft. Etarget Partner lett
- EDS: változás a kommunikációban
- HP virtualizáció: új szoftver és partnerprogram
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.