Microsoft CRM 3.0: ügyfélkapcsolat-kezelés magyarul

forrás Prim Online, 2006. március 8. 14:24
Az elterjedőfélben lévő Microsoft Dynamics CRM 3.0 alkalmazást használó ügyfelek közös ismérve, hogy üzleti sikerük zálogát az egyszeri vásárlók visszatérésében látják. Hazánkban elsőként a személyzeti tanácsadó, nagy értékű lakossági termékeket, mint például konyhafelszereléseket forgalmazó cégek, oktató és oktatásszervező cégek, hotelek és IT szolgáltatók kezdték el a megoldást használni. A szoftvert alkalmazó cégek sokszínűsége is jelzi, mennyire széleskörűek lehetnek a megoldás felhasználási lehetőségei.
A Microsoft CRM 3.0 a marketing, értékesítési és szolgáltatási lehetőségek teljes tárházát biztosítja, amelyhez a Microsoft Office és Microsoft Outlook programoknál már megszokott felhasználói élmény kapcsolódik. Segítségével a felhasználó világos képet alkothat ügyfeleiről a legelső kapcsolatfelvételtől egészen az értékesítést követő támogatásig. A kibővített beállítási, testre szabási és integrációs lehetőségek megkönnyítik az ügyfelek és partnerek számára az egyénre szabott megoldások bevezetését, amelyek könnyen mérhető üzleti eredményeket, és alacsony teljes bekerülési és üzemeltetési összköltséget (TCO) biztosítanak. A termék Professional Edition és Small Business Edition változatokban kapható.

A magyar nyelvű Microsoft CRM-et 2006. márciusi megjelenése óta is egyre több vállalat választja. A Microsoft Magyarország ügyfelei közé tartozik már többek között az Adverticum Rt. és a Miele Center Konyhastúdió is, a megoldást már régebb óta használó Buderus Hungária Fűtéstechnikai Kft-t, a Számalk Oktatási és Informatikai Rt-t, a Főnix Hotel Kft-t, Controll Training, Focus Consulting, IQSoft John Bryce, Monatan Rt. és System Builders Kft. mellett.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

EY: csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében – derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a megtorpanás várhatóan csak ideiglenes és a gyártók hamarosan újra növelhetik a kapacitásokat – emeli ki Szűcs Tamás, az EY autóipari iparági csoportjának vezető partnere. 

2024. november 23. 17:11

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36