A proALPHA bővíti tanácsadói tevékenységét
A sales és marketing folyamatok fejlesztési potenciáljának felismerésére és a gyakorlatban is használható mérőszámok kinyerése céljából fejlesztette ki a proALPHA "sales optimalizációs" konzultációs csomagját. Az új szolgáltatás a hagyományos üzleti optimalizációs eljárásokon alapul, ám a valós kereskedelmi folyamatokhoz igazodva mellőzi a túlzott mélységű elemzést és a minden részletre kiterjedő dokumentációt. Ehelyett a szervezeti és technológiai fejlesztések megvalósítására, illetve a gyengeségek felszámolására koncentrál.
"Egy új szoftver-környezet telepítése nem egyenlő egy gyakorlatban is használható CRM megvalósításával. Az emberek, az üzleti folyamatok és az alkalmazott technológia együttműködése teszi élővé a rendszert. A hatékony kereskedelmi tevékenység alapja kizárólag kristálytisztán definiált, működőképes értékesítési folyamat lehet. A szervezet és a stratégia fejlesztése a legtöbb esetben többet hoz a konyhára, mint képzelnénk." - avat be minket Dr. Ralf Drenckhahn - a proALPHA CRM termékmenedzsere - sokéves tapasztalataiba.
A CRM rendszer bevezetése során valamennyi felhasználó - a menedzsmenttől kezdve a gyakornokokig - összes feladatát és folyamatát átvilágítják. A proALPHA üzleti folyamat-tervezője segítségével azonosíthatók a meglévő rendszer gyengeségei, így a proALPHA tanácsadói - az ügyféllel karöltve - új koncepciót állíthatnak fel a problémák megoldására. Az új modell nem csupán a rendszer használatához szükséges folyamatcélokat tartalmazza, de általános szervezet-fejlesztési javaslatokat is. A bevezetett szoftverek „mindössze” arról gondoskodnak, hogy ezeket a koncepciókat vezetés elkötelezettsége mellett informatikai oldalról betartassák.
Példák folyamatok fejlesztésére:
A marketing és sales tevékenység átfogó és részletes, sematikus tervezése, beleértve a feladatok automatikus kiosztását, követését és az eredmény értékelését.
A tevékenység során létrejött, felhasznált dokumentumok (ajánlatok, bemutatók, tervek, műszaki tanulmányok, hivatalos iratok) szisztematikus, a folyamatokban betöltött szerepükhöz igazított kezelése
Külső értékesítők integrálása a belső informatikai hálózatba a proALPHA Offline CRM modulja segítségével
A proALPHA felhasználók képzése a proALPHA grafikus vezetői információs rendszerének használatára, így ad-hoc elemzések segítségével azonosíthatóak a sikeres és a fejlesztendő területek.
Kapcsolódó cikkek
- Zebra mobilnyomtatók Magyarországon
- Microsoft-LG szabadalom-engedélyezési megállapodás
- Új vezetők irányítják a magyar Avnetet
- Lehetőség vagy kényszer? - Interjú Szűcs Zoltánnal, az AAM vezérigazgatójával
- "Investor in People" díj újra a Pannonnak
- Magyar Telekom - újabb hatékonyságjavítási lépések lesznek
- Az olasz Telsey távközlési cég magyarországi képviseletet nyit
- Az Onlinemarketing.hu Kft. Etarget Partner lett
- EDS: változás a kommunikációban
- HP virtualizáció: új szoftver és partnerprogram
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.