Synergon: Cisco IP telefonok a Raiffeisen Bankban

forrás Prim Online, 2006. december 6. 11:21
A Synergon Cisco IP telefónia megoldást szállított a Raiffeisen Bank részére.  Az új IP telefonrendszerek kiépítésével a bank jelentős költségmegtakarítást ért el.
A Raiffesen Bank Zrt. 2003 őszén kezdte el hároméves fióknyitási projektjét. A bank a fióknyitásokat megelőzően egy átfogó voice szolgáltatási felmérést kért, kiemelt figyelemmel a telefonhálózat területén megvalósítható megoldásokra, amelynek eredményeként a bank üzleti céljainak hosszú távon leginkább megfelelő megoldás, az IP telefon technológia került ki nyertesként. A bank többfordulós tender és tesztelés alapján alvállalkozóként a Synergont kérte fel a Cisco alapú IP telefonhálózat kialakítására. Az új fiókok kialakítása mellett a projekt része volt a régi fiókok telefoncseréje is. 

Az eddig eltelt 3 év alatt a Bank a Synergon szakembereinek támogatásával 52 új fiókot és 70 régi fiókot épített ki Cisco IP telefonhálózattal.

A rendszer központi hívásvezérlését és adminisztrációját jelenleg két darab 7835-ös 4.1-es verziójú CallManager látja el, ezekhez kapcsolódik több mint 1500 db IP telefonkészülék. A CallManagereken redundáns központi hívásirányítás és terheléseloszlás garantálja a nagyfokú üzembiztonságot. A bank fiókhálózata közötti közvetlen hívások a fióki 2620-as és 2811-es gateway funkciót is ellátó routereken lépnek ki, ami jelentős költségmegtakarítást biztosít. Az IP telefonhálózat és a Bank központjában meglévő nagy teljesítményű, korszerű PBX típusú telefonközpont közötti forgalmat egy 60 híváscsatornás központi 3600-as gateway bonyolítja. A mobiltelefonok hívási költségének csökkentése érdekében a régióközpontokba IP/GSM gateway-ek telepítésére került sor.

A bank a Cisco IP telefonrendszer bevezetésével jelentős költségmegtakarítást ért el. A meglévő informatikai és kommunikációs berendezések illesztése, valamint az igényelt telefonfunkcionalitás kialakítása során alapvető problémák nem merültek fel. A Raiffeisen Bank Zrt. fiókhálózatának bővítése tovább folytatódik.
Kulcsszavak: bank IP Cisco Synergon

Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Megjelent a világ első unalmas telefonja

A Heineken a street kultúra ízlésformálójával, a Bodegával együttműködve bemutatta a Human Mobile Devices (HMD) által gyártott "The Boring Phone" készüléket.

2024. április 18. 13:15

Már egy évtizede társ a mindennapokban: 10 éves a Simple alkalmazás

Magyarország egyik legnépszerűbb mobilappja*, a Simple alkalmazás idén ünnepli a 10. születésnapját.  Az applikáció 2014. április 15-én vált elérhetővé az alkalmazásboltokban, az elmúlt évtizedben már több mint hárommillióan töltötték le, és indulása óta már több mint 50 millió in-app és 80 millió NFC tranzakció futott át rajta. A fejlesztő és üzemeltető OTP Mobil számításai alapján 2023-ban a hazai online autópálya-matrica, a közterületi parkolójegy értékesítés és a QR-kód alapú csekkbefizetések is mintegy majdnem ötöde a Simple appon keresztül történt. 

2024. április 15. 13:02

Tavaszi fotózási tippek a HONOR-tól

A HONOR jobbnál jobb hardverrel és szoftverrel teszi izgalmasabbá a fotózást, de a funkciók és lehetőségek kihasználásához érdemes észben tartani pár egyszerű tippet ahhoz, hogy a lehető legszebb képeket készíthessük el.

2024. április 11. 11:38

A csoportos beszélgetéseket összegzi a Rakuten Viber új, MI-alapú funkciója

A Rakuten Viber, a privát és biztonságos üzenetküldés és hívások globális piacvezetője az OpenAI technológiáját felhasználva elindított egy mesterséges intelligenciával vezérelt beszélgetés összegző funkciót. A szolgáltatás a csoportos csevegések olvasatlan üzeneteinél hasznosítható. A több millió felhasználó igényeinek megfelelően kifejlesztett funkció zökkenőmentes és gyors megoldást kínál arra, hogy a csevegésben lévő akár 100 olvasatlan üzenetből a lényeges információkat egy tömör összefoglalóba sűrítse.

2024. április 10. 21:07

Mesterséges intelligenciával beszélgetve tökéletesíthetjük a kiejtésünket

Teljesen megújult a magyar fejlesztésű nyelvtanuló alkalmazás, a Xeropan. Az app már eddig is meghódította a világot, hiszen eddig összesen több mint kétmillióan használták a földkerekség minden táján – az új, 5.0-ás verzió pedig valószínűleg tovább növeli a regisztrálók számát. Új, komoly szakmai háttérrel összeállított, lineárisan felépülő tananyaggal segíti a nyelvtanulást, miközben kiejtésünket fejleszti és mesterséges intelligenciával a beszédkészségünket is gyakoroltatja.

2024. április 8. 13:10

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09