Digitális médiafelületi megoldással bővíti üzleti videoszolgáltatását a Cisco
A Cisco Digital Signage a Cisco Digital Media System nevű digitális médiarendszerre épül, amely integrált megoldást kínál a digitális média létrehozására, kezelésére és elérésére, emellett pedig az asztali gépes felhasználó számára is egyszerűen és rugalmasan teszi lehetővé az élő videóközvetítések és az egyedileg rendelt fizetős videoműsorok (VOD) elérését.
A Cisco Digital Signage megoldása két termékből áll. A Cisco Digital Media Manager a digitális tartalmak létrehozását, felügyeletét és digitális médiafelületi megjelenítőkön történő közzétételét irányító webes alkalmazás. A szoftver távoli eléréssel feltérképezi és kezeli a Cisco Digital Media Players lejátszókhoz küldött egyedi és a csoportos digitális jeleket. Emellett kezeli a lejátszási listákat, a tartalomütemezéseket, a képernyőzónás, testre szabható sablonokat, a szerepkör alapú hozzáférés-szabályozást, a monitoringot és a kimutatáskészítést. A Cisco Digital Media Player egy kisméretű eszköz, amely a digitális médiafelületi eszközökön megjelenő videoanyag, grafika és szöveg lejátszását vezérli. A Cisco Media Player támogatja a teljes képernyős megjelenítést és a grafikus zónákat, a magas rendelkezésre állásról és a tartalékra való automatikus átállásról pedig helyi tárolóegysége gondoskodik. A Cisco Media Player normál és magas felbontásban egyaránt támogatja az MPEG 1, 2 és 4 videoformátumot.
„A Cisco digitális médiafelületi megoldása teljesen átformálja majd a Mediamarkt és a Saturn elektronikai üzleteinkben a vásárlóinkkal történő valós idejű kommunikációt, mivel vonzó tartalmakkal hívjuk fel figyelmüket az aktuális helyszíni promóciókra és termékekre” – mondta Maurizio Besurga, az olaszországi MediaMarkt informatikai igazgatója. „A MediaMarkt számára a Cisco Digital Signage igazi nagy előnye egyrészt az, hogy egyszerűen integrálható a meglévő IP-hálózatunkba, másrészt pedig az egyes üzleteknek vagy üzletcsoportoknak kellő önállóságot biztosít arra, hogy releváns tartalommal, látványos video- és flash animációkkal szólítsuk meg vásárlóinkat. Ugyanakkor tökéletes üzleti platformot kínál, amelyre a jövőben a digitális információs pontok, tartalomban gazdag médiakioszkok és tovább értékesíthető hirdetési felületek építhetők.”
NEC-Cisco együttműködés
A NEC Display Solutions és a Cisco együttműködése keretében az e területen úttörőnek számító NEC a díjnyertes, nagy képernyős MultiSync LCD-kijelzőcsaláddal jelenik majd meg a piacon, a Cisco pedig a Cisco Digital Signage megoldásával nem csak egyszerű kezelhetőséget és nagy hatékonyságot, hanem marketing-, reklám- és képzési funkciókban gazdag megoldást nyújt a digitális médiafelületi rendszereket választók számára.
Kapcsolódó cikkek
- Új Linksys hálózati termékek kisvállalkozásoknak
- Biztonságos üzleti szolgáltatások bárhol, bármikor, bármely hálózaton
- A cégek nagy részének nincs hosszú távú mobilinformatikai stratégiája
- Három új szélesvásznú NEC LCD
- A Cisco felvásárolja a BroadWare Technologiest
- A Magyar Telekom elsőként épít ki új generációs IP-hálózatot Magyarországon
- Cisco IP telefóniát vezetett be a Richter Gedeon
- Cisco Systems: javuló negyedéves eredmények
- SAP-Cisco csoportmunka megoldások
- Cisco Broadband Barométer: internet felhasználás terén még nagyok az elmaradásaink
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.