Szemet vetett a Telecom Italiára a spanyol Telefónica
Az olasz Il Sole 24 Ore lap úgy tudja, hogy a spanyol cég kétmilliárd eurót ajánlott fel a Pirellinek egy 30 százalékos Holding Olimpia pakettért. Az Olimpia egy meg nem nevezett olasz konzorcium, a France Télécom, a TeliaSonera, az indiai Hinduja csoport, valamint az orosz Sistema érdeklődését is felkeltette.
Február eleje óta harmadik lehetőségként egy új mobilszolgáltató áll a szlovák előfizetők rendelkezésére, a Telefónica O2 Slovakia, a spanyol Telefónica leányvállalata. A szolgáltatás üzembe helyezése zökkenőmentesen megtörtént. A társaság saját bevallása szerint mintegy félmillió ügyféllel rendelkezik.
Az O2 december óta toborozza átfogó reklámkampány keretében főként olcsó áraival az előfizetőket. A Deutsche Telekom tulajdonában lévő T-Mobile Slovakia és francia konkurense az Orange 2006 végén együttesen 4,7 millió előfizetővel rendelkezett az 5,4 milliós lakosság körében. A Telefónica O2 nem épített ki saját hálózatot, hanem a T-Mobile Slovakia hálózatát bérli még a jövő évig.
Szlovák szakértők szerint még nem teljesen biztos, hogy az O2 megtarthatja-e 2006 augusztusában szerzett licencét. A magasabb ajánlat ellenére kiesett Mobilkom Austria és a cseh-szlovák B Four csoport ugyanis bírósági keresetben támadta meg a döntést állítólagos eljárási manipulációkra hivatkozva. Január közepén a pozsonyi ügyészség vizsgálatot indított a kiírási eljárás folyamán elkövetett törvénysértések gyanúja miatt.
Kapcsolódó cikkek
- A Telecom Italia legújabb kérője a spanyol Telefónica
- Olasz bankok ellenajánlatra készülnek a Telecom Italia külföldi kézbe kerülésének megakadályozására
- Az olasz távközlőért többen készek harcolni
- Megkezdte működését a harmadik mobilszolgáltató Szlovákiában
- Lemondott a Telecom Italia elnöke
- Félévi eredményei után irányt vált a Telecom Italia
- A Nokia Itáliában erősít
- A Telecom Italia eladta görög mobilszolgáltatóját
- A Telecom Italia felvásárolja a TIM-et
- A Telecom Italia megveszi mobilszolgáltató leányvállalatát
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
EY-Parthenon: Új márka, egykapus ügyfélélmény
Az EY globálisan egységesíti tranzakciós tanácsadási üzletágát és a vállalati stratégiával foglalkozó EY-Parthenon csapatát, közös márkanév alatt működtetve tovább ezeket a területeket. Ez a lépés az ügyféligényekre reagálva erősíti meg a két terület közötti szinergiákat, és biztosít egységes, integrált tanácsadási élményt. Az új működési modell lehetővé teszi, hogy a vállalatok még komplexebb és összehangoltabb támogatást kapjanak növekedési, fejlesztési vagy stratégiai döntéseikhez. A márka mögött 25 000 szakember dolgozik, 150 országban.
Mi jön a fal után? – Automotive Summit 2025
Ezzel a provokatív kérdéssel indul 2025. május 21-én az Automotive Summit a MOL Campuson. A konferencia az autóipar jövőjét helyezi fókuszba, különös tekintettel arra, milyen szerepet tölthet be Magyarország a globális átalakulásban. A szakértők számos nézőpontból vizsgálják meg az iparág kihívásait és lehetőségeit – a mesterséges intelligencia autóértékesítésben betöltött szerepétől kezdve, az új autógyárak gazdasági hatásán át, egészen a CO₂-kibocsátás jövőjéig.
Új szintre lép az AI innováció: A HONOR és a Google Cloud partnersége
A HONOR, a világ egyik vezető vállalata az AI alapú eszközök ökoszisztémájában, a múlt heti Cloud Next 2025 eseményen ismertette folytatódó együttműködését a Google Cloud-dal, amelynek célja az intelligens eszközök és a felhasználói interakciók terén végzett innovációk határainak feszegetése. Eric Fang, a HONOR terméktervezésért felelős igazgatója elmondta, hogy a két vállalat közötti partnerség már számos felhasználóbarát újítást eredményezett, például a Magic Portal 2.0-t. Az együttműködés most a Google legújabb Gemini nagy nyelvi modelljei (LLM) segítségével lép egy új szintre, és olyan mesterséges intelligencia alapú funkciók fejlesztésére koncentrál, amelyek újradefiniálják a felhasználói élményt.
Ismét a legjobbak között a Schneider Electric
A Schneider Electric második alkalommal került be a Canalys „Global Sustainable Ecosystems Leadership Matrix” elemzésében a „Bajnokok” közé – azok közé a vállalatok közé, amelyek kiemelkedően teljesítenek a fenntarthatóság terén. A cég olyan neves vállalatokkal került egy kategóriába, mint a Lenovo, a HP és a Dell.
A DSV új szintre emeli az e-kereskedelmi logisztikát – már Magyarországon is
A digitális kereskedelem világszerte dinamikusan fejlődik, és ennek motorja a hatékony logisztika. A DSV globálisan már bizonyított ezen a területen: korszerű raktározási megoldásokat, automatizált rendelésfeldolgozást és teljes körű szállítási szolgáltatásokat kínál partnereinek, most pedig ezeket az előnyöket Magyarországon is elérhetővé teszi.