Fogyasztók forradalma - interaktív marketing konferencia
forrás Prim Online, 2007. április 3. 11:10
Májusban második alkalommal rendezik meg az IMA (Interaktív Marketing) Konferenciát, „A fogyasztók forradalma” alcímmel. Az Arcus Interactive Group és a Figyelő Konferenciák közös eseményére többszáz marketing-szakembert várnak a régióból, hogy tapasztalatot cseréljenek a rohamosan változó fogyasztói magatartásról, a felhasználók hatalomátvételéről, és az interaktív marketing-kommunikáció egyre növekvő szerepéről.
A nyitó előadást Európa első számú interaktív ügynöksége, a Modem Media ügyvezető igazgatója, Norman T. Johnston tartja. A konferencia helyszínén, a Millenáris Parkban bluetooth-os konferencia-technológia, formatervezési díjas webterminálok, és további interaktív élmények várják a konferencia résztvevőit, május 10-11-én.
A hatalmas információs nyomás teremtette extrém terepen a forradalmian megváltozó fogyasztók már tudatosan keresnek az őket célbavevő ajánlatok között. A központi kommunikációt személyes forrásokból származó beszámolókkal vetik össze, nem félnek hangjukat hallatni, ha elégedetlenek egy termékkel vagy szolgáltatással – és ezt a hangot egyre többen meg is hallják. A legújabbkori online, interaktív eszközök segítségével a fogyasztók visszavonhatatlanul magukhoz ragadták a kezdeményezést.
Ehhez a tendenciához a marketingkommunikációs szakembereknek is alkalmazkodniuk kell. A második IMA (Interaktív Marketing) Konferencián a felhasználói viselkedés forradalmi változásaira adható válaszokat neves nemzetközi előadógárda adja meg.
A nyitó előadást Európa vezető interaktív ügynöksége, a Modem Media ügyvezető igazgatója, Norman T. Johnston tartja: a web 2.0 fogalmát, és legfontosabb területeit mutatja be (blogok, keresés, kép- és videomegosztás, wiki, társas hálózatok, virtuális élet, stb.). Paul Marsden, a London School of Economics kutatója, a WOMMA (Word of Mouth Marketing Association) és a VBMA (Viral and Buzz Marketing Association) tanácsadója a szóbeszéd alapú marketing eszközeivel és esettanulmányaival érkezik az IMA Konferenciára. TV 2.0 címmel, az interaktív tévézés evolúciójáról Anthony Rhind, a Media Contacts Global londoni stratégiai vezetője ad elő.
Az IMA Konferencia saját piackutatásának eredményeit, vagyis a forradalmi fogyasztók természetrajzát leíró adatokat Klenovszki János, az NRC vezető piackutató cég ügyvezetője a konferencián publikálja. További témák: az üzleti blogolás értékei, keresőmarketing, sztárság az interneten, digitális tévézés, online közösségek és márkakommunikáció, CSR és interaktivitás.
A hazai blogoszféra prominens bloggerei folyamatos élő tudósításban számolnak be a konferencia előadásairól, és a szünetekben készült videóinterjúkat a konferencia blogján teszik közzé.
További információ az IMA konferenciáról, és regisztráció: www.interaktivmarketing.hu
A hatalmas információs nyomás teremtette extrém terepen a forradalmian megváltozó fogyasztók már tudatosan keresnek az őket célbavevő ajánlatok között. A központi kommunikációt személyes forrásokból származó beszámolókkal vetik össze, nem félnek hangjukat hallatni, ha elégedetlenek egy termékkel vagy szolgáltatással – és ezt a hangot egyre többen meg is hallják. A legújabbkori online, interaktív eszközök segítségével a fogyasztók visszavonhatatlanul magukhoz ragadták a kezdeményezést.
Ehhez a tendenciához a marketingkommunikációs szakembereknek is alkalmazkodniuk kell. A második IMA (Interaktív Marketing) Konferencián a felhasználói viselkedés forradalmi változásaira adható válaszokat neves nemzetközi előadógárda adja meg.
A nyitó előadást Európa vezető interaktív ügynöksége, a Modem Media ügyvezető igazgatója, Norman T. Johnston tartja: a web 2.0 fogalmát, és legfontosabb területeit mutatja be (blogok, keresés, kép- és videomegosztás, wiki, társas hálózatok, virtuális élet, stb.). Paul Marsden, a London School of Economics kutatója, a WOMMA (Word of Mouth Marketing Association) és a VBMA (Viral and Buzz Marketing Association) tanácsadója a szóbeszéd alapú marketing eszközeivel és esettanulmányaival érkezik az IMA Konferenciára. TV 2.0 címmel, az interaktív tévézés evolúciójáról Anthony Rhind, a Media Contacts Global londoni stratégiai vezetője ad elő.
Az IMA Konferencia saját piackutatásának eredményeit, vagyis a forradalmi fogyasztók természetrajzát leíró adatokat Klenovszki János, az NRC vezető piackutató cég ügyvezetője a konferencián publikálja. További témák: az üzleti blogolás értékei, keresőmarketing, sztárság az interneten, digitális tévézés, online közösségek és márkakommunikáció, CSR és interaktivitás.
A hazai blogoszféra prominens bloggerei folyamatos élő tudósításban számolnak be a konferencia előadásairól, és a szünetekben készült videóinterjúkat a konferencia blogján teszik közzé.
További információ az IMA konferenciáról, és regisztráció: www.interaktivmarketing.hu
Kapcsolódó cikkek
- Amerikába mennek a legjobb startup-ok
- Open Source 2012 – Az innováció motorja
- Mobil programfüzet az Evolution résztvevőinek
- HWSW-konferencia annak, aki nemcsak nézi, hanem csinálja is a tévét
- Smartmobil '12 - A mobil az első!
- Evolution: egy új konferencia az online marketing legújabb eszközeiről
- Adverticum AdServerre váltott a CEMP Sales House
- Mobilfejlesztők, figyelem: hamarosan indul a Mobile Developers Day
- ICT Day 2012: Stratégiához a technológiát
- Infografika – új műfaj a reklámozásban