A Nintendo piaci tőkeértékben megelőzte a Sonyt
A Nintendo részvény árfolyama hétfőn 46.350 jenes csúcsot érintett, ami 6,566 ezer milliárd jen (39,4 milliárd euró) piaci tőkeértékhez juttatta a céget, megelőzve a Sony 6,543 ezer milliárd jenes (39,2 milliárd euró) piaci tőkeértékét. Tőzsdezárásra azonban a Nintendo részvénye kissé visszaesett, a Sony így megőrizhette vezető szerepét.
Az Enterbrain piackutató szerint a Nintendo decemberi bevezetése óta csak Japánban 2,49 millió darabot adott el Wii konzoljából. A Sony PlayStation 3 konzoljából azonban mindössze 928 ezer kelt el. A Wii az Egyesült Államokban is messze maga mögé utasította a PlayStation és XBox (Microsoft) konzolokat.
A Nintendo új játék vezérlési elvet vezetett be Wii konzoljával. A játékosok valós mozdulatokkal irányíthatják a játék menetét, azaz például teniszjátéknál valós mozdulatokkal lehet szimulálni a játékot. A konzol ennek a tulajdonságának köszönhetően új vásárlói rétegek körében is kedvező fogadtatásra lelt.
Kapcsolódó cikkek
- A Nintendo piaci értéke megközelíti a Sony-ét
- Japánban ötszörösen alulmaradt a Playstation3 a Wii-vel szemben
- Dél-Koreában debütál a 80 GB-os PlayStation 3
- Sony: vártnál nagyobb veszteség, pozitív kilátások
- Kiemelkedően sikeres év a Nintendo-nál
- Visszavonul a PlayStation atyja
- Márciusban is a Wii vezet Amerikában
- Letölthető a teljes Wii böngésző
- A nevető harmadik: a Wii a legkelendőbb konzol
- A Nintendo Wii volt a legkeresettebb januárban a tengerentúlon
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
82%-kal nőtt a BÉT-en jegyzett kibervédelmi cég, a ViVeTech bevétele
82 százalékos növekedéssel, 742,4 millió forintra növelte nettó árbevételét a 2024-es év első hat hónapjában a Budapesti Értéktőzsdén jegyzett kibervédelmi cég az előző év azonos időszakában elért 408,6 millió forintról. A ViVeTech Nyrt. adózott eredménye ezzel párhuzamosan 67 százalékkal, 91,1 millió forintra emelkedett a tavalyi év első felében elért 54,7 millió forintos szintről – derül ki a társaság által publikált 2024. első féléves jelentéséből.
Kell-e a digitalizáció és az MI a cégekben, vagy divatos pénzkidobás?
Egyre több vállalkozás ismeri fel, hogy időt és kiadást spórolhat a digitalizáció és a mesterséges intelligencia használatával, de csak kevesen vannak, akik a megvalósítással valódi előnyhöz jutnak. Kurinyecz Gergely, digitalizációs szakértő a nagyvállalatok egyedi működésére szabott folyamatainak digitalizációjában szerzett tapasztalatai alapján segít felvázolni a szoftverek adta lehetőségeket, és mutat rá a gyakori buktatókra.
Magyarország legjobb munkáltatói között a Yettel
Mit jelent a céges kultúra vagy a munkavállói jóllét, hogyan lehet a jelölteket bevonzani, miként lehet hatékony a munkatársak hosszú távú elköteleződése és hol a helye a fenntarthatóságnak? Többek közt ezeket a szempontokat vizsgálta egy független nemzetközi intézet, a TOP Employer Institute. Az eredmények alapján a Yettel hazánk legjobb munkáltatói közé került – az elismeréssel Magyarországon mindössze 17 cég rendelkezik.
Alapjaiban alakul át a munkaerőpiac szerkezete
A magyar munkaerőpiac közelít a teljes foglalkoztatottsághoz, mely a következő években számos további kihívás elé állítja a gazdaságot. A munkaerőpiacra ható globális trendek, a digitális átmenet és az új technológiák pedig alapvetően formálják át a munka világát. Az automatizáció, a mesterséges intelligencia (AI) és a digitális megoldások egyre inkább átalakítják a munkahelyeket és a munkavégzés módját. A külföldi munkavállalók szabályozott keretek között történő alkalmazása pedig lehetővé teszi a vállalatok számára a globális munkaerőpiac lehetőségeinek kihasználását – vázolta fel a jövő munkaerőpiaci kihívásait és lehetőségeit Mihályi Magdolna, a Jobtain HR Szolgáltató ügyvezetője.
Tapasztalt szakértőt igazolt szakmai vezetőnek az IndependAds
Nyártól Dobos Krisztián tölti be az IndependAds Head of Programmatic & Data pozícióját, tovább erősítve az ügynökség szakértői bázisát. Több mint tízéves tapasztalatával a programmatic kampányok menedzselésében Krisztián kulcsszerepet játszott számos világmárka sikeres kampányainak lebonyolításában. A szakember érkezése új szintre emeli az ügynökség programmatic szolgáltatásait, még precízebb és hatékonyabb kampányok megvalósítását lehetővé téve.