Wii helyett vásárlási utalványt kínál a Nintendo karácsonyra
A japán elektronikai konszern már hónapok óta nem tud annyi új generációs játékgépet legyártani, mint amennyire igény volna, s főképpen igaz ez most az ünnepek előtt, hiszen most még többen akarnak Wii-t venni, hogy azzal lepjék meg szeretteiket. A konzol nem csupán Európában, hanem világszerte hiánycikknek számít annak ellenére, hogy a vállalat havi 1,8 millió példányra növelte termelési kapacitását. A Nintendo azonban nagyobb szeletet akar hasítani az év végi bevásárlási tortából, mint amennyit gyártósoraik megengednének, ezért az Egyesült Államokban olyan speciális kuponokat fognak kiadni, amelyeket a fogyasztók januárban, a raktári készletek újbóli feltöltése után beválthatnak majd egy Wii játékgépre. Az illetékesek közölték, hogy több tízezer ilyen utalványt bocsátanak ki az elkövetkező napokban, hogy legalább ennyivel is több konzolt értékesítsenek az ünnepi szezonban.
Kapcsolódó cikkek
- Legalább egymilliárd dollártól esik el a Nintendo a Wii-hiány miatt
- Csak Észak-Amerikában 6 millió Nintendo DS-t adtak el az idén
- A Sony húz hasznot a Nintendo Wii-hiányból
- Nem enged a Nintendo a 249 dolláros Wii-ből
- Hiánycikk lesz karácsonykor a Wii
- Több Wii fogyott, mint Xbox 360 és PS3 együttesen
- Új Nintendo Wii perifériák az E3 kiállításon
- Digitális kamera a Nintendo DS-hez
- Wii Star Wars-játék fénykard-funkcióval
- Szabad a játékfejlesztés a Nintendo Wii-hez
Fogyasztói elektronika ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Itt a Bridgestone új négyévszakos defekttűrő gumiabroncsa
A Bridgestone továbbfejlesztette a prémiumkategóriás négyévszakos túraautó-abroncsát az egyedülálló DriveGuard Run-Flat (RFT) defekttűrő technológia beépítésével. Ezen újításnak köszönhetően a járművezetők egy defekt esetén még további 80 kilométert is megtehetnek akár 80 km/órás sebességgel, így biztosítva számukra a teljes biztonságot, kényelmet és nyugalmat. Az elektromos járművekre is alkalmas Turanza All Season 6 ENLITEN a DriveGuard RFT-vel felszerelve kiváló fékteljesítményt nyújt bármely évszakban, különösképp hó- és futásteljesítményt tekintve.
Ismét piacvezető lett a Huawei
A Huawei lett a világ leggyorsabban növekvő viselhető okoseszköz márkája 2024 első negyedévében a Canalys piackutató cég szerint. A márka folyamatos innovációval erősíti piaci pozícióját, legújabb termékei, többek között a Magyarországon is elérhető HUAWEI WATCH FIT 3 és a HUAWEI WATCH 4 Pro Space Edition okosórák a felhasználók igényeire fókuszálva, sokoldalú funkcionalitással szélesítik a termékek palettáját.
A Continental élesben teszteli szuperszámítógépét
A Continental első alkalommal építette be tesztjárműbe, nagy teljesítményű számítógépét (HPC). Ezzel lehetővé vált számos funkciónak, mint például a vezetésbiztonsági rendszerek, az automatizált parkolás, vagy a holisztikus mozgásvezérlés egy járműalkalmazásban történő elhelyezése.
Formatervezésiminta-oltalom védi a Széchenyi István Egyetem világrekorder autóját
A győri Széchenyi István Egyetem kiemelt figyelmet fordít szellemi vagyonának védelmére: az intézmény kutatóinak és hallgatóinak munkáit bejegyzett szabadalmak, mintaoltalmak és védjegyek sora óvja. Ezúttal a SZEnergy Team háromszoros világbajnok autójának alakját helyezték formatervezésiminta-oltalom alá, amely jogilag is garantálja, hogy a hallgatói mérnökcsapat nyerő karosszériája a jövőben is utánozhatatlan maradjon.
Kétméteres tévét venne a magyar, ha nem számítana az ár
Kitört a fociláz, a nagy sportesemények környékén pedig jellemzően fellendül a kereslet a televíziók iránt is. De milyen tévét vásárolnának a magyarok, ha nem lennének anyagi korlátaik, és ehhez képest milyen készülékkel rendelkeznek most? Az LG Magyarország friss országosan reprezentatív felmérést* készített a magyarok tévévásárlási és -használati szokásairól, amelyből az is kiderül, hogy milyen szempontok alapján döntünk a vásárláskor, és mire használjuk a készülékeinket.