A T-Online-tól igazolt kommunikációs vezetőt a T-Systems

forrás Prim Online, 2008. január 3. 09:06

2008. január 1-től Györke Orsolya személyében új kommunikációs vezetőt nevez ki a Magyar Telekom vállalati üzletága, a T-Systems.

Györke Orsolya (35) marketing szakközgazdász szakemberként közel 15 éve tevékenykedik kommunikációs területen. Szakmai karrierjét a Porsche Hungarianál kezdte, ahol majdnem 10 évig felelt a SEAT márka magyarországi imidzséért. Ezt követően a General Motors közép- és kelet-európai régióközpontjában dolgozott, ahol 2003-óta a GM-Daewoo márka közép-kelet-európai kommunikációs stratégiájának meghatározásért majd a Chevrolet márka kelet-európai piaci bevezetésért felelt.

2005. januárjában csatlakozott az Axelero Internet Magyarország Rt.-hez kommunikációs igazgatóként. Nevéhez olyan projektek fűződnek, mint az Axelero-T-Online márkaváltás kommunikációjának irányítása, az új márka pozicionálása, bevezetése a magyar piacra. Az általa vezetett csapat aktív piacépítő kommunikációs tevékenysége nagyban hozzájárult a szélessávú internet magyarországi terjedéséhez. Részt vett a T-Home TV, a piacvezető IPTV magyarországi bevezetésében, melyet a "Kezdődik..." kommunikációs kampány tett ismertté.

Györke Orsolya új pozíciójában a T-Systems kommunikációs vezetőjeként a Magyar Telekom újjá alakult, üzleti ügyfeleknek integrált telekommunikációs és informatikai megoldásokat kínáló üzletágának kommunikációját irányítja.

Kulcsszavak: T-Systems-hu CIO +céginfo

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A kék halál képernyőn túl: miért ne hagyjuk figyelmen kívül a szoftverfrissítéseket?

2024. július 26. 13:59

Idén a fenntartható cégek tulajdonosait is díjazza az EY

2024. július 24. 13:59

Akár 50% időmegtakarítást jelenthet a PS szinte érintésmentes könyvelési megoldása

2024. július 16. 16:29

ESET kiberfenyegetettségi jelentés: egyre gyakoribb a mesterséges intelligencia és a deepfake a támadásokban

2024. július 5. 09:55