Office 2007 kampány - virágküldés keresőmarketinggel
A Microsoft a Carnationt és az Allison Advertisingot bízta meg az Office 2007 Small Business promóciójával. A Carnation feladata volt a banner és a microsite megtervezése mellett, a médiatervezés és vásárlás, és a keresőmarketing kampány elkészítése.
Az Office 2007 Small Business promóció lényege, hogy 3 termék vásárlása esetén virágküldési bón jár minden vevőnek.
A Carnation a kampány interaktív bannereit, a keresőkampányok hirdetési mechanizmusát, valamint az Office 2007 Small Business előnyeit és lehetőségeit bemutató minisite-ot tervezte, és valósította meg.
A kampány kreatív üzenete szakaszonként módosult, de a kommunikáció játékos hangneme és tárgya állandó maradt. A virágszimbólumok megjelenése jelezte a vásárláshoz kapcsolódó ajándékot, és egyben emlékeztetett is a közelgő ünnepekre (nőnap, húsvét), amikor szokás virágot adni/küldeni a hölgyeknek.
A kampány a 35 év fölötti mikrovállalkozások férfi vezetői célcsoportját célozza, így a hirdetések főként a gazdasági-, hír és informatikai site-okon jelentek meg, de a kkv specifikus felületek is teret kaptak.
A kampány összetettsége miatt PR cikkek is kikerültek téma specifikus oldalakra, ez a megjelenés az eladás növelés mellett edukációs célokat is szolgált.
Az Allison Advertising a virágküldési akcióhoz kapcsolódó kreatívot tervezte meg, valamint a kiküldés módját, mechanizmusát és megvalósítását végezte.
Kapcsolódó cikkek
- Október 31.: a Windows 7 magyarországi bemutatója
- Tovább növeli piaci részesedését a Microsoft
- Megnyílt az ország harmadik Innovatív Tanári Kompetenciaközpontja
- Induló vállalkozások szoftverfejlesztéseit segítené a Microsoft
- Microsoft-per: Jogszerű volt a közbeszerzés a bíróság szerint
- Magyar cégek a EU-hoz fordulnak a 25 milliárdos szoftvertender miatt
- Steve Ballmer budapesti beszéde élőben
- Már hat "aranyat" hozott el a Montana a Microsofttól
- A Központi Szolgáltatási Főigazgatóság reagálása a vádakra
- Befejeződött a Microsoft WTW ’07 .NET Fejlesztői Versenye
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.