Ingyenes Silverlight-oktatás - gyakornoki állás diákoknak
Mivel a WPF technológia nagyon erőforrás-igényes volt, és eleinte a felhasználók csupán 10%-a élvezhette a virtuális sétát, ezért az Arcus további fejlesztéseket indított annak érdekében, hogy minél szélesebb körben terjedjen ez a fajta technológia. Egyrészt továbbfejlesztette magát a WPF alkalmazást, hogy a virtuális múzeumot egy időben látogató felhasználók tudjanak egymással is kommunikálni valós időben (ún. avatarok segítségével), másrészt viszont elkészült egy Silverlight verzió is, ami ugyan nem három dimenzióban, hanem csak fotókkal illusztrálva, de elérhetővé tette az élményt mindenki számára.
Az Arcus 2007 októberében került kiemelt partnerségi viszonyba a Microsofttal a Web Channel Campaign (WCC) programon belül. A Microsoft 2007-ben elindult Web Channel Campaign kezdeményezése lehetőséget biztosít alakuló vagy már létező webfejlesztő, webdesigner és kreatív cégeknek, hogy a Microsofttal közösen lépjenek piacra, vagy fokozzák piaci jelenlétüket. Az együttműködés kiterjed technológiai és értékesítési területekre is annak érdekében, hogy a csatlakozók minél hatékonyabban ki tudják használni a Microsoft technológiai és üzleti lehetőségeit. 2008. január óta a Microsoft és az Arcus között folyik a Silverlight technológiára alapozva különféle tanfolyami anyagok készítése, összehangolása, előadások megkomponálása. Az eleinte ingyenes tanfolyamok részben a designereknek, részben a technikai fejlesztőknek szólnak, illetve a Microsoft szeretné azt is felmérni, hogyan tud ez a két terület együttműködni ugyanazon technológia használata során. A Silverlight technológia bemutatását egyébként egyetemistáknak is tervezi nyári tanfolyamokon a Microsoft, amelyeket az Arcus szponzorál. Az oktatás idén nyáron indul, a legjobban „vizsgázó” diákok pedig gyakornoki álláslehetőségekhez jutnak az Arcus Interactive Groupnál.
Kapcsolódó cikkek
- Microsuli.hu: korszerű és szórakoztató IT-oktatás diákoknak, tanároknak
- Könyvtárat alapít az IT Factory a Microsoft támogatásával
- Számítógépeket kapott két borsodi iskola
- Az oktatásban is támogatja az esélyegyenlőséget az informatika
- A Számítástechnikai Innovációs Központ első éve
- Megnyílt az ország harmadik Innovatív Tanári Kompetenciaközpontja
- Az Autodesk megújította oktatási portálját
- Interaktív hálózatbiztonsági képzés indul az IT Factorynál
- Internetes oldalt nyitott Brüsszel az uniós felsőoktatásról
- Innovációs díjat kapott a NetAcademia IT-biztonsági oktatórendszere
Infotársadalom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.