Innovációs díj érzelem- és beszédfelismerő termékért
A kitüntetett ún. Voice Miner az ügyfélszolgálati tevékenység minőségét és hatékonyságát növeli oly módon, hogy a tartalmi elemzés mellett nyomon követi és kimutatja a beszélgetés emocionális változásait, amely fontos szerepet tölt be az ügyfélelégedettség kialakításában.
Az elsősorban magyar nyelvterületre specializált megoldással nemcsak a betelefonáló elégedetlen ügyfelek szűrhetők ki, hanem nyomon követhető az is, hogy az ügyintéző milyen módon bánik az ügyféllel. A kulcsszófelismerés, mint tartalomszűrő technológia segítségével automatikusan megjelölhetők és kategorizálhatóak az ügyfélszolgálati beszélgetések, ellenőrizhetővé válik a vállalati protokoll betartása, pontos képet kap a cég vezetése arról, hogy mely termékei és szolgáltatásai iránt mutatkozik érdeklődés, esetleg milyen termékhez kapcsolódóan nőtt meg a problémás beszélgetések száma. A Voice Miner segítésével a korábbi, sokszor szúrópróbaszerű ellenőrzés helyett egy teljeskörű, hatékonyabb minőségbiztosítási rendszer alakítható ki. Az eredmények további felhasználásával a cégek egy jóval ügyfélközpontúbb, hatékonyabb, de mégis emberibb marketing és értékesítési stratégiát valósíthatnak meg.
Kapcsolódó cikkek
- A hírműsorok anyagaiban is keresgélhetünk az elhangzott szavak alapján
- Tölgyessy Péter és Mocsai Lajos előadása az Oracle-felhasználók magyarországi konferenciáján
- Ingyenes kurzus az Oracle-től köztesszoftver-fejlesztés témában
- Érzelem- és beszédfelismerés integrációja hangrögzítéssel
- Blahut Boglárka az Oracle Hungary alkalmazás üzletágának igazgatója
- Oracle tehetségkutató pályázat - eredmények
- Oracle-jövőkép - ipari standardok, erősödő technológiai irány
- Oracle-alkalmazások mustrája
- Veres Zsolt az Oracle Hungary technológiai üzletágának igazgatója
- Google GAudi online beszédfelismerő
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.