Minden eddiginél több kiállító a düsseldorfi Online Marketing Kiállításon
Az Igedo nevű helyi társaság által szervezett rendezvényre szeptember 17-18-án, azaz mintegy hat hét múlva fog sor kerülni, ám az óriási érdeklődésre való tekintettel a kiállítói regisztrációt már augusztus 5-én lezárták. A kiállítás iránti növekvő érdeklődés világos jele annak, hogy az internetes marketingágazat jelentősége hatalmas ütemben nő. Az online-marketing-düsseldorf az idén immár kilencedik alkalommal kerül megrendezésre, ám a kiállítók száma 20 százalékkal, a három csarnokban elhelyezett 11 867 m2 kiállítótér pedig 25 százalékkal haladja meg a tavalyi mennyiségeket és méreteket, és az ágazatban dolgozó szakmai látogatók számában is hasonló növekedésre számítanak. A szervezők sajtóközleménye szerint az esemény idén először fedi le az online marketing teljes, 360 fokos spektrumát, olyan új szegmenseket is megjelenítve, mint az e-kereskedelem, a mobilinternet, vagy éppen az online reklámügynökségek tevékenysége.
2008-ban a szerteágazó kínálat miatt a rendezvény történetében először tematikus szakmai idegenvezetést is szerveznek a látogatóknak. Akinek kevés az ideje, vagy nem érdekli a teljes vertikum, az 15-féle kalauzolás közül válogathat, a Web 2.0 és közösségi területtől a keresőprogramos reklámozáson át a hangos és mozgóképes, vagy éppen online játékokba ágyazott internetes hirdetésekig. Az idegenvezetés a szakmai érdeklődők számára ingyenes lesz, akárcsak a belépés, ám az eziránti igényt a jelentkezési lapon fel kell tüntetni. A regisztrációra a rendezvény oldalán keresztül, vagy pedig az ott található egyéb elérhetőségeken keresztül van lehetőség, német és természetesen angol nyelven.
Kapcsolódó cikkek
- Az internet növekedését várják a legtöbben
- e-Health Week 2010: átütő siker Barcelonában
- Nyolcezren voltak a virtuális Szoftverbörzén
- Megnyílt azt első magyar virtuális szoftverkiállítás
- 10 órakor nyit a Szoftverbörze
- Spórolhat a Szoftverbörzén
- CeBIT 2010 - 3,7 százalékkal több látogató
- Ma nyílik a hannoveri CeBIT informatikai kiállítás és vásár
- Saját fejlesztésű szoftverrel mutatott be okostelefont a Samsung
- Mobile World Congress: magyar cégek is kiállítanak
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.