Pozitív Gartner-besorolás az Oracle-termékeknek

forrás Prim Online, 2008. augusztus 12. 14:04

Az Oracle Governance, Risk and Compliance Suite (Oracle GRC Suite) a Gartner 2008-as „bűvös négyzetének” piacvezetői szegmensébe került a vállalatirányítási, kockázatkezelési és megfelelőségi kategóriában.

Az Oracle GRC Suite részét képező Oracle GRC Manager automatizálja a belső ellenőrzések kezelését, és hatékonyabbá teszi a szervezet jogszabályi megfelelőséget biztosító folyamatait. Az iparág vezető tartalomkezelési technológiáján alapuló Oracle GRC Manager központilag hangolja össze az összes GRC-kezdeményezést, így lehetővé teszi a jogszabályi megfelelőséggel és kockázatkezeléssel foglalkozó vállalati vezetők számára, hogy egységesítsék a több különböző üzleti egység, földrajzi hely és információs rendszer között megoszló GRC-tevékenységeket.

A Gartner véleménye szerint a piacvezetői szegmensbe tartozó szállítók mind a négy elsődleges GRC-funkció, így az ellenőrzések, a jogszabályi megfelelőség, a kockázatok és a szabályok kezelése tekintetében bizonyítottan hatékony funkcionalitással rendelkeznek, amelyet horizontálisan, több iparágra kiterjedően alkalmaznak.

CRM

Az Oracle CRM on Demand, mint az Oracle Siebel CRM bekerült a Gartner idei „bűvös négyzetébe” a számítógépes értékesítés-támogatás kategóriában, és a Siebel CRM a piacvezetői szegmensbe nyert besorolást.

Az Oracle Siebel CRM lehetővé teszi a szervezek számára, hogy az átfogó CRM-funkcionalitás, a több mint 20 iparág számára testre szabott megoldások és a beépített integrációval rendelkező, szerepköralapú ügyféladat-elemzés segítségével átformálják ügyfeleik kiszolgálását.

Az Oracle CRM on Demand a legújabb, web 2.0 lehetőségekkel fellendíti a csoportmunkát, és fokozza a termelékenységet olyan innovatív funkciók révén, amelyek elősegítik az elfoglalt szakemberek szorosabb együttműködését, hatékonyabb munkáját és jobb tájékozottságát.

A Gartner „bűvös négyzete”

A Gartner „bűvös négyzete” eligazítással szolgál az olyan szervezetek számára, amelyek új megoldásokat vásárolnának, illetve szeretnék lecserélni vagy továbbfejleszteni meglévő megoldásaikat. A besorolás egy adott piaci szegmens különböző szállítóit pozicionálja jövőképük teljessége és a megvalósítására vonatkozó képességük alapján.

Kulcsszavak: Oracle Gartner Group CRM

Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat

Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.

2024. november 22. 14:58

A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán

A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.

2024. november 22. 13:17

Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz

Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére. 

2024. november 22. 11:39

A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai

Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.

2024. november 22. 10:15

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36