Fujitsu Siemens márkabolt nyílt Budapesten
Ma megnyitotta márkaboltját a budapesti West End City Centerben a Fujitsu Siemens Computers Kft.
A Fujitsu Siemens történetének legnagyobb szabású termékbevezetését hajtja végre, csak az elmúlt egy hónap alatt 24 új üzleti klienst dobott piacra. Az új dizájn-koncepció megvalósításával az elkövetkező hónapokban is kívül-belül megújult notebookok, asztali gépek, szerverek, monitorok és kiegészítők sora válik hozzáférhetővé a magyar vevők és ügyfelek számára.
Hamarosan megtekinthetők és megvásárolhatók lesznek a márkaboltban a megújult Esprimo Mobile notebook- és az Esprimo termékcsaládok, valamint a Celsius grafikus munkaállomások is. Ezek mindegyikére jellemző az új, kifinomult formaterv (fekete-antracit) és a legújabb Intel Centrino 2 technológia. A PC-k esetében hangsúlyosak az energiatakarékos jellemzők (mélyalvó üzemmód, mely 1 watt alá csökkenti az energiafogyasztást készenléti üzemmódban). Az Európai Unió 2010-től törvényben írja elő az egy wattnál nem nagyobb készenléti fogyasztást, amit a Fujitsu Siemens Computers már 2008-ban teljesít.
A bemutatóteremben lesznek láthatóak a készenléti üzemmódban nulla watt fogyasztású ScenicView Premium Line ECO típusú, az új dizájn-koncepció alapján épített 20-26 colos monitorok, valamint a Fujitsu Siemens kiegészítőinek teljes választéka: a szokásos billentyűzet, egér, hangszórók, webkamerák, táskák mellett itt egy helyen találhatók a külső merevlemezek változatos típusai, valamint a digitális tollak, wireless USB-k és más eszközök.
Kapcsolódó cikkek
- Az SAP 6 milliárd dolláros felvásárlásra készül
- Az IBM 2015-re megduplázza részvényarányos eredményét
- A Deutsche Telekom már profitra váltott
- Magyar Telekom - kisebb bevétel és nyereség
- Lendületben a tárolóspecialista MHM Computer
- Ismét perbe hívja a Nokia az Apple-t
- Olcsóbb áramot és földgázt is szolgáltat immár a Magyar Telekom
- Újabb pénzügyi rekord a Check Pointnál
- T-Mobile: küszöbön a milliomodik mobil internetező
- A Google negyedik éve a világ legértékesebb márkája
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával
Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.
Az AI segítségével teszi hatékonyabbá az energetikai rendszerek felügyeletét a Ganz
Új, mesterséges intelligencia alapú szakértői megoldást fejlesztett ki a Ganz Transzformátor- és Villamos Forgógépgyártó Kft. A Ganz Intelligent Solutions Expert System a villamosenergia-ipari eszközök, különösen teljesítmény transzformátorok, motorok és generátorok állapotfelméréséhez, diagnosztikájához és karbantartás ütemezéséhez nyújt digitális megoldást.
Chery Group: Budapest–Róma egy feltöltéssel
Egyetlen feltöltéssel akár a Budapest-Róma távolságot is megtehetik majd az elektromos autók a Chery Group új akkumulátor-technológiájának köszönhetően. Az újdonságot a már itthon is kapható OMODA 5 gyártója az idei innovációs konferenciáján mutatta be.
K&H: állandó társsá vált a mesterséges intelligencia a banki ügyfeleknél
Egy év alatt több mint egymillió beszélgetést és havonta hatezer átutalást végeztetnek Kate-tel, a K&H, az ország egyetlen hangalapú, mesterséges intelligenciával működő digitális pénzügyi asszisztensével, amely már kétszáz funkciót tud. A mobilbanki ügyfelek tizede már rendszeresen használja. A siker az intelligens, beszédfelismerésen és természetes nyelvi feldolgozáson alapuló funkcióinak köszönhető, amelyek révén az ügyfelek kényelmesen, emberi módon kommunikálhatnak a bankkal.
A hazai szállítmányozásban is kopogtat az e-mobilitás
Hazánkban az e-mobilitás a többség számára a személygépjárművek elektrifikációját jelenti, pedig a szállítmányozás területén is jelentős potenciál rejlik benne. Nem véletlen, hogy a nemzetközi szakkiállításokon egyre-másra mutatkoznak be a nagy gyártók e-kamionjai és e-furgonjai, Magyarországon viszont ezen a területen a piaci szerepek éppen csak kialakulóban vannak.