Stabilizálta helyzetét a Deutsche Telekom
A nehéz gazdasági környezetben stabilizálni tudta piaci helyzetét a Deutsche Telekom, a a Magyar Telekom legnagyobb részvényese, ami azt jelenti, hogy tartani tudja az idei évre kitűzött célokat. Az eredményeket nagymértékben javította a görög OTE távközlési vállalat megvásárlása.
A társaság csütörtöki közlése szerint a második negyedben a bevétel 7,4 százalékkal 16,2 milliárd euróra, az EBITDA-eredmény 8,4 százalékkal 5,3 milliárd euróra, az adózott eredmény 19,4 százalékkal 0,8 milliárd euróra emelkedett 2008 második negyedéhez viszonyítva.
2009. június 30-án a Deutsche Telekomnak és külföldi érdekeltségeinek világszerte 150 millió ügyfele volt a mobiltelefon-üzletágban, nyolcmillióval több, mint egy évvel korábban. A vezetékes üzletágban az első félévben 7,4 százalékkal 39,6 millióra esett az ügyfelek száma az egy évvel korábbihoz képest.
A társaság szélessávú internetes szolgáltatásait 14,5 millióan vették igénybe, 16,7 százalékkal többen, mint egy évvel korábban.
Kapcsolódó cikkek
- A Deutsche Telekom már profitra váltott
- Pannon: kisebb bevétel és nyereség az első negyedévben
- 36 százalékkal csökkent a Telenor profitja
- Eredményei alapján kifelé tart a válságból a Siemens
- A Motorola váratlanul negyedéves profitot jelentett
- Az Infineon félvezetőgyártó nyereségre váltott
- A SAP majdnem megkétszerezte eredményét
- Csalódást okozó negyedéves eredmény az Ericssonnál
- A Kulcs-Soft részvényenként 20 forint osztalékot javasol
- Meglepetésre nyereséges volt a Sony Ericsson az I. negyedévben
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Több minőségi időre vágynak az apák a gyerekeikkel
Hétköznapokon az apák több mint kétharmada átlagosan kevesebb mint két órát, hétvégenként több mint öt órát tölt a gyerekeivel. A gyerekekkel rendelkezésre álló minőségi idő az apák többsége szerint nem elegendő – így gondolják a Yettel apák napja kapcsán készült felmérésében részt vevő válaszadók. A megállapításokat nemzetközi tapasztalatok is alátámasztják: az apaszabadság az apa, az édesanya és a gyermek számára is hasznos, és még a munkáltatónak is előnyökkel jár.
Az AWS és a SAP mesterséges intelligenciával fejleszti a vállalati erőforrásgazdálkodását
Stratégiai együttműködést kötött egymással az Amazon Web Services (AWS) és az SAP. A generatív mesterséges intelligencia segítségével új képeségekkel és nagyobb hatékonysággal vértezik fel a SAP modern, felhő-alapú vállalati erőforrás-tervezési (ERP) rendszerét.
Az eMAG és a Rejoy elindítja az Easy Buyback programot
Mivel a legnépszerűbb mobiltelefonok átlagára az elmúlt négy évben megduplázódott, az eMAG a Rejoy.hu-val közösen kialakított, teljes mértékben online igénybe vehető Easy BuyBack programon keresztül az eMAG vásárlói régi telefonjuk eladásából származó extra pénzt is beforgathatják új okostelefonjuk megvásárlásába.
Újra bizalmat kapott a DIMSZ elnöksége
A DIMSZ – az Adatvezérelt Marketing Szövetség – éves közgyűlésén a tagok elfogadták a szervezet beszámolóit és megerősítették a hét elnökségi tag mandátumát.
Az LG szerint a jövő autója gyakorlatilag egy kerekeken guruló élettér lesz
Az LG Electronics (LG), a mobilitási piac egyik vezető technológiai szereplője új szoftvercsomagot adott ki, amely úttörő szerepet játszik majd a szoftveresen definiált járművekre (SDV) való átállásban. Az AlphaWare nevű fejlett, felhasználóközpontú megoldás újraértelmezi az autó fogalmát és a felhasználók autózással kapcsolatos élményét. Az innovatív szoftvercsomagot az AutoTech: Detroit eseményen mutatta be a cég.