100 millió dolláros kampányba kezd a Yahoo
Kiss Ádám Zoltán, 2009. szeptember 23. 07:00
A nemrég még beolvadását vizionáló vállalat most rekord összegű kampányt indít saját nevének és imázsának erősítésére.

Kapcsolódó cikkek
- Javult a Yahoo negyedéves eredménye
- IAB Hungary megújult elnökség, eredményes első év
- Megháromszorozta nyereségét a Yahoo
- A Yahoo költségcsökkentésből 8 százalékkal növelte profitját
- A Yahoo nyitott a Microsofttal való szövetségre
- Ismét elküldene pár száz dolgozót a Yahoo
- 79 millió dollárt költött a Yahoo a Microsoft felvásárlás átgondolására
- Távozik a Yahoo pénzügyi igazgatója
- A vártnál kisebb a Yahoo vesztesége
- Befagyasztja a béreket a Yahoo
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
AutoWallis: Stabil árbevétel-növekedés, visszafogott nyereség az év első hónapjaiban
A kedvezőtlen makrogazdasági környezet ellenére az AutoWallis Csoport árbevétele 20 százalékot meghaladó növekedéssel 107 milliárd forintra emelkedett 2025 első negyedévében. A cég történetének eddigi legmagasabb negyedéves árbevételét elsősorban a korábban végrehajtott akvizíciók és üzletfejlesztések eredményezték. Ugyanakkor a vállalat működési eredménye (EBITDA) 31 százalékkal, 3,3 milliárd forintra csökkent, főként az instabil gazdasági környezet, a fix költségek emelkedése és az iparági bizonytalanságok (pl. vámintézkedések) hatására.
2025. május 20. 20:55