100 millió dolláros kampányba kezd a Yahoo

Kiss Ádám Zoltán, 2009. szeptember 23. 07:00

A nemrég még beolvadását vizionáló vállalat most rekord összegű kampányt indít saját nevének és imázsának erősítésére.

A Yahoo először az eredeti formájában, majd később részleges változatban sem működő Microsoft felvásárlás után került pszichésen nehéz helyzetbe. A jövőképet vesztett vállalat ezután végül egy hosszú távú reklámbevétel megosztáson alapuló megállapodást kötött a szoftveróriással, és most éppen ez okozza a gondot imázs szempontból. A Yahoo eredeti csillogása először akkor tört meg, amikor kerek-perec kijelentették, hogy feladják a harcot a feljövőben levő Google ellen a keresőpiacon. Mindezeket a gondokat szeretné egyetlen hatalmas, évekig tartó reklámkampánnyal megoldani a vállalat. A 100 millió dolláros rekord büdzsé az elemzők szerint több célt is szolgál. Egyrészt a cég nevét  újra bedobná a köztudatba, és divatos márkát csinálna belőle a legifjabb internetező korosztály számára is, akiknek esetleg nincsenek személyes élményeik a vállalattal kapcsolatban. A másik cél azonban, ha kimondatlanul is, inkább befelé szól. Az új vezetésnek, melyet Carol Bartz neve fémjelez, elege lehet a Jerry Yang-féle nosztalgiából, a lecsúszott, örök második szerepből, és egy teljesen új lendületet, önképet szeretnének teremteni befelé is. Az önmagát újradefiniáló Yahoo a jövő héten indítja meg kampányát az Egyesült Államokban, majd nem sokkal később, októberben az Egyesült Királyságban. A központi elem a cég nevének ikonikus „Y” kezdőbetűje lesz, illetve az ezzel kapcsolatos szójátékok, rögtön a You-val kezdve.
 

Kulcsszavak: Yahoo marketing +céginfo

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Continental budapesti gyára „Megbízható Munkaadó” díjat kapott

A Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara (DUIHK) idén többek között a Continental budapesti telephelyét, a Continental Automotive Hungary Kft.-t díjazta a „Megbízható Munkaadó” címmel – melyet 2022-ben a teljes magyarországi Continental csoport nyert el. A rangos díjat az újonnan bevezetett szabályok értelmében a győztes az eddigi kettő helyett, immáron három évig tudhatja magáénak. Az elismeréssel azon cégeket tüntetik ki, amelyek példaértékű módon gondoskodnak dolgozóik munka-, valamint életkörülményeiről.

2024. május 20. 10:27

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Utazási konferencia az Angyalok városában

XX. E-KERESKEDELMI KONFERENCIA BY SAMEDAY

2024. május 17. 14:47

Az IKEA Kreativ megérkezett Magyarországra

2024. május 15. 17:52

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59