Microsoft projekt fiatal ötletgazdák felkarolására
Fiatal ötletgazdáknak indított új támogatási programot a Microsoft Magyarország. A GarázsProjekt kiíróinak célja, hogy olyan szoftver- vagy szolgáltatás ötleteket karoljanak fel, amelyek kidolgozására, megvalósítására, végül pedig piacra vezetésére szoftverfejlesztő cégek alakulhatnak.
A GarázsProjektben való részvétel ingyenes. A szervezők elsősorban egyetemi és főiskolai hallgatók jelentkezését várják, de bárki részt vehet a programban, aki megvalósításra alkalmas elképzeléssel jelentkezik.
A GarázsProjekt olyan közeget biztosít, amely elősegíti, hogy az ötletekből piacképes termékek vagy szolgáltatások jöjjenek létre. A résztvevők két kiemelt területen kapnak segítséget a 2011 februárjában kezdődő konzultációk, workshopok és képzések során.
Az üzleti képzéseket fix időpontokban, workshopok formájában tartják – a technológiai segítségnyújtás pedig minden pályázó számára más lesz, függően az alkalmazandó technológiáktól és a résztvevők felkészültségétől. A program során folyamatos konzultációs lehetőséget és mentoringot kapnak a jelentkezők mindkét területen.
Részletek és jelentkezés a www.garazsprojekt.com weboldalon.
Kapcsolódó cikkek
- Magyar tanárnő a világ 25 legötletesebb oktatója között
- Microsuli.hu: korszerű és szórakoztató IT-oktatás diákoknak, tanároknak
- Könyvtárat alapít az IT Factory a Microsoft támogatásával
- Számítógépeket kapott két borsodi iskola
- Az oktatásban is támogatja az esélyegyenlőséget az informatika
- A Számítástechnikai Innovációs Központ első éve
- Megnyílt az ország harmadik Innovatív Tanári Kompetenciaközpontja
- Interaktív hálózatbiztonsági képzés indul az IT Factorynál
- Innovációs díjat kapott a NetAcademia IT-biztonsági oktatórendszere
- Ingyenes Silverlight-oktatás - gyakornoki állás diákoknak
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.