A Cisco a legkörnyezettudatosabb
A Cancún városában (Mexikó) megrendezett klímakonferencián a Greenpeace negyedik alkalommal tette közzé a COOL IT Leaderboard című jelentését, amely három szempont alapján rangsorolja a vállalatokat. Az első mutató azokat a környezetkímélő informatikai megoldásokat értékeli, amelyeket a cégek a gazdaság minden szereplője számára elérhetővé tesznek. A második mutató a cégek saját energiafelhasználási gyakorlatát illetve a környezetkímélő megoldások alkalmazását és mérését értékeli. A harmadik a cégek környezetvédelmet elősegítő politikai és közéleti tevékenységét rangsorolja.
A Cisco a három kategóriában megszerzett egy első és két második hellyel az összesítésben továbbra is stabil vezető pozíciót tölt be. A vállalat a vezető helyet többek között olyan környezettudatos megoldásokkal vívta ki, mint a távmunkát és a szervezeti határokon átívelő együttműködést segítő informatikai rendszerek, illetve az intelligens épületekhez kifejlesztett, energiafelhasználást optimalizáló megoldások. A vállalat szintén élen jár az olyan alkalmazások fejlesztésében, amelyek lehetővé teszik a vállalatok számára az energiafelhasználásuk tervezését és mérését.
A teljes lista és további részletes adatok itt találhatók:
http://www.greenpeace.org/international/Global/international/publications/climate/2010/coolit/coolit-leaderboard-4.pdf
Kapcsolódó cikkek
- Okos mérőeszközökkel a tudatos fogyasztásért
- Közös érdek az elektronikai hulladék szelektív gyűjtése
- Változatlan az elektronikai hulladékok kötelező begyűjtési aránya
- Szakmák Európa-bajnoksága - magyar siker
- "hello holnap!"
- Kampány a lakossági elektronikai hulladék jobb hasznosításáért
- Cisco - BMC Software stratégiai szövetség új, integrált felhőszolgáltatási platform létrehozására
- Klímacsúcs - A Google műholdprogrammal segíti az erdők védelmét
- Nő hazánk lemaradása a napelemek alkalmazásában
- Cisco Expo, holografikus találkozásokkal
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Schneider Electric: Az ipari automatizálás új szintje Magyarországon
Magyarországon is elérhető a Schneider Electric teljes ipari automatizálási szoftverportfóliója, és most már egy kifejezetten erre a területre szakosodott csapat segíti a hazai ügyfeleket abban, hogy maximálisan kihasználják a megoldások kínálta lehetőségeket. Az AVEVA alkalmazások segítségével például akár 20%-kal is csökkenthetők a beruházási költségek, míg az EcoStruxure Foxboro DCS használatával akár 40%-kal is rövidíthető a meghibásodások javítási ideje. A Schneider Electric CONNECT platformja és a Flex előfizetési modellek egyszerű, gyors és rugalmas hozzáférést biztosítanak a felhasználók számára a cég szoftvereihez.
Digitális forradalom az akciós újságok piacán
A magyar felnőtt lakosság egyharmada már kizárólag digitálisan olvassa az akciós kiadványokat, míg 43 százalékuk vegyesen, mind online, mind offline formában lapozgatja őket. Csak a lakosság ötöde ragaszkodik kizárólag a papíralapú akciós újságokhoz – derült ki a Shopfully kutatásából. A digitalizáció ellenére az akciós újságok népszerűsége nem csökkent: a felnőttek 85 százaléka legalább havonta egyszer megtekinti őket, és szinte ugyanez a hányad elismeri, hogy ezek a kiadványok jelentős hatással vannak vásárlási döntéseikre.
Egy könyv, amit a Facebook alapítója szíve szerint betiltana
Sarah Wynn-Williams, a Facebook (jelenleg Meta) korábbi globális közpolitikai igazgatója, nemrégiben megjelentette "Careless People: A Cautionary Tale of Power, Greed, and Lost Idealism" című könyvét, amelyben részletesen bemutatja a vállalatnál szerzett tapasztalatait és a cég belső működését.
Új érintés nélküli fizetési megoldás magyar kereskedőknek
A Global Payments bevezette a Tap to Pay funkciót Magyarországon, amely lehetővé teszi a helyi kereskedők számára, hogy iPhone készüléken keresztül, a GP tom alkalmazás segítségével egyszerűen és biztonságosan fogadjanak el érintés nélküli fizetéseket.
A Real Madrid az első klub, amely átlépte az 1 milliárd eurós bevételt
A Deloitte Football Money League 2025-ös jelentése rávilágít arra, hogy a legnagyobb futballklubok a 2023/24-es szezonban jelentős bevételnövekedést értek el, és a Real Madrid lett az első klub, amely átlépte az 1 milliárd eurós álomhatárt. A csapatok pénzügyi sikerét a pályán elért eredményeik, stadionfejlesztések és a jól megtervezett kereskedelmi stratégiák tették lehetővé. A Premier League csapatai továbbra is az élvonalban szerepelnek a bevételi rangsorban, míg a női futball is kiemelkedő növekedést mutat, jelezve a sportág egyre nagyobb népszerűségét és piaci értékét.