Csökkent az AT&T nyeresége a negyedik negyedévben
Az amerikai távközlési vállalat AT&T negyedik negyedévi nyeresége 60 százalékkal csökkent, elsősorban könyvelési sztenderdjeinek - már korábban bejelentett - módosítása miatt.
A vállalat nyeresége 2010 utolsó negyedévben 1,09 milliárd dollár, azaz részvényenként 18 cent volt szemben az egy évvel korábbi 2,73 milliárd dollárral, 46 centtel. Az egyszeri költségektől megtisztított nyereség részvényenként 55 centre nőtt az előző év hasonló időszaki 50 centről. A társaság bevételei 2,1 százalékkal 31,36 milliárd dollárra nőttek.
A Reuters által megkérdezett elemzők részvényenként 54 centes működési eredményt vártak 31,47 milliárd dolláros összbevétel mellett. "Az eredmények minden téren csalódást keltettek" – közölte a Credit Suisse elemzője. Még úgy is, hogy a nyereséget kedvező adóráták is erősítették - tette hozzá.
A vállalat - legfőbb vetélytársaihoz hasonlóan - egyre kevesebb előfizetéses ügyfélt tud csábítani. A legjobban jövedelmező üzletágban 400 ezer új ügyfelet jegyzett a vállalat az egy évvel korábbi 1,3 millióval szemben. A nem hagyományos termékek piacán 1,5 millió új ügyfelet szerzett az AT&T, olyan termékekkel, mint a mobilhálózatra kapcsolható GPS készülék és gyógyszertartó doboz. Az amerikai vállalat összesen 442 ezer új táblaszámítógép-előfizetést kötött az előző év utolsó negyedévében.
A vezeték nélküli szolgáltatásokból származó bevétel 9,9 százalékkal 15,18 milliárd dollárra nőtt, miközben a vezetékesekéből származó 3,2 százalékkal, 15,11 milliárd dollárra csökkent.
A társaság részvényeivel egy órával a tőzsdenyitást követően 2,993 százalékkal olcsóbban, 27,87 dolláros áron kereskedtek.
Kapcsolódó cikkek
- A Nokia profitja 21 százalékkal csökkent, piacot veszített
- Több mint tízszeresére nőtt az Ericsson profitja
- A Telenornak fontos a kiszámíthatóság a beruházásai ütemezése miatt
- Óriási profit az AT&T-nél
- 12 000 dolgozójától válik meg az AT&T
- Letiltották a szabadságolásokat az AT&T-nél: jön a 3G iPhone?
- Az AT&T-től is mennie kell közel ötezer embernek
- Az AT & T új központot nyitott Szlovákiában
- Telekommunikációs cégegyesülések segíthetik a Wall Streetet
- Visszatért a nyereségzónába az AT&T
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Social Media 2025. Ahol az AI-trend születik!
A jövőben a tartalom forradalmára figyeljünk! A személyes, a hiteles, az egyedi, az őszinte, a releváns, tehát csak emberi érzelmi intelligenciával alkotott mondanivaló a nyerő. A habkönnyű lózungok divatja lejár. A tartalomban zajló trendek tehát nem a gépiesség irányába mutatnak. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Social Media 2025. Ahol az AI-trend születik!” című, szeptember 12-én megrendezendő hibrid konferenciáján mindenki felfrissítheti tudását a legfrissebb trendekkel.
A technológia etikai kérdéseire is fókuszál a Huawei nyári női vezetőképzője
Az összes EU-s tagországból, valamint Ukrajnából és a Nyugat-Balkánról vesznek részt tehetséges fiatal nők az Európai Vezetői Akadémia által negyedszerre megrendezett, „Női vezetők a digitális korban” intenzív képzésen, amelyet ezen a héten tartanak Varsóban.
Generatív mesterséges intelligencia: használatában Kína, teljes körű bevezetésében az USA világelső
Kína világelső a generatív mesterséges intelligencia (generatív MI) alkalmazásában a Coleman Parkes Research Ltd. globális felmérése alapján. A SAS vállalat megbízásából készített kutatás megállapítja, hogy a kínai üzleti döntéshozók szerint vállalataik 83%-a használja a technológiát.
Új imázsfilmmel erősíti munkáltatói márkáját a Lufthansa Systems Hungária
Új, employer branding fókuszú imázsfilmet készített a Lufthansa Systems Hungária, melyben a légiipari informatikával foglalkozó cég legfontosabb vállalati értékeit mutatja be. A Lufthansa Systems Hungária a közelmúltban két rangos employer branding elismerést is elnyert: a Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara (DUIHK) „Megbízható Munkaadó 2024/26” díját, illetve a „Randstad Hungary 2024-es Employer Brand kutatásán a – Legvonzóbb Munkaadó – IT kategória” címet.
Ikonikus alpesi hütte és drótkötélpálya kapott Siemens-technológiát
Az Alpok egyik legmagasabb és legismertebb, 4478 méteres Matterhorn-hegyéről híres Zermatt városa Svájc egyik legnépszerűbb turisztikai célpontja, 2023-ban mintegy 2,5 millió vendégéjszakát regisztráltak itt. A térségben összesen 38 olyan hegycsúcs található, ami 4 ezer méternél is magasabb, ráadásul a város távoli fekvése és zord terepviszonyai miatt sajátos kihívásokkal néznek szembe a helyiek.