Izgalmas témák az e-ker. konferencián: mennyiségi kedvezményből közösségi vásárlás
Már a kínai piacon is megtanulhattuk, hogy csak akkor lesz valóban "nágyon otccó" a pamuttrikó, ha hármat vagy ötöt viszünk belőle, a nagybani vásárlás jelentős megtakarításokat hozhat. Ezen az elven működik a közösségi vásárlás - amely a május 5-ére és 6-ára meghirdetett VIII. Elektronikus Kereskedelmi Konferencia egyik főtémája -: az interneten hozzunk össze több tucatnyi vevőt az adott termékre, s akkor mindenki megkaphatja egyetlen darabra is a nagybani kedvezményt.
A témához elsőként az e-kereskedelmi konferenciát rendező Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért (SZEK.org) elnöke, Kis Ervin Egon szól hozzá, szekptikusan teszi fel a kérdést: vajon meddig működőképes a modell... és min múlik a sikere? Ezt követően - mivel a közösségi vásárlás többféle típusa is megvalósult a magyar piacon - a 4 eltérő modellt képviselő magyar cég mutatja be 5-5 percben a saját üzleti módszereit. Bögel György SZEK.org elnökségi tag vezeti a bemutatkozások nyomán kialakuló vitát, majd jön a nemzetközi kitekintés: Shehryar Piracha, a Kupon Világ ügyvezető igazgatója mutatja be korábbi munkahelyét, a közösségi kereskedelem etalonjának számító Groupon-t.
A SZEK.org konferenciákról szóló filmelőzetesben (ld.: http://video.prim.hu/video/
Mindez a VIII. Elektronikus kereskedelmi Konferenciának csak az egyik - az első nap délelőttjébe beférő - fontos témája, emellett szó lesz a mobil-kereskedelemről, a kockázati tőke bevonásának lehetőségeiről, az online marketingről és az e-kereskedelmet érintő további fontos kérdésekről.
Kapcsolódó cikkek
- Közösségi vásárlás, m-commerce: VIII. Elektronikus Kereskedelem Konferencia
- e-Commerce 2011: konferencia az online kereskedelemről
- 13 stratégia, hogy megtöbbszörözzük weboldalunk látogatottságát
- Két konferencia az online kereskedelemről
- Webshopban is árul a Lindab
- A Groupon Kínába készül?
- Neten is lehet majd vásárolni a Maestro kártyákkal
- A ma kezdődő kínai újév találkozása az információs társadalommal
- Lendületesen kezdték az évet az online kereskedők
- Egyötödével nőtt tavaly az online-kiskereskedelem forgalma Európában
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.