Találd meg a húsvéti tojást a hirdetés-kiszolgálóban!
A húsvéti nyuszi idén meglátogatta a legnagyobb magyarországi hirdetés-kiszolgáló szoftver, az Adverticum AdServer NG adminfelületét is, és arra járva számos meglepetést pottyantott maga után.
Az adminfelület rejtett zugaiban elhagyott nyuszitojások és egyéb meglepetések egy részét a szemfüles felhasználók könnyedén felfedezhetik, a nehezebbeket viszont annyira elrejtették, hogy azok csak bizonyos billentyűkombinációk lenyomására, vagy különleges keresési feltételek megadásakor válnak láthatóvá.
A számítástechnikában húsvéti tojásnak, vagyis easter egg-nek nevezik az olyan rejtett, nem dokumentált üzeneteket, grafikákat, vagy a program viselkedésének szokatlan változását, amelyeket vicces szándékkal helyeztek el a kódban a program készítői. Az easter egg-ek általában akkor jelennek meg, amikor a felhasználó egy bizonyos, nem dokumentált parancssort, egérkattintást, billentyűparancsot vagy egyéb hasonló cselekvést hajt végre. (További tudnivalók az easter egg-ekről, valamint híres húsvéti tojások leírása megtalálhatók a Wikipedián).
Az Adverticum AdServer NG adminisztrációs felületének különböző zugaiban elhagyott easter egg-ek felkutatása az NG felhasználóira vár, de az sincs kizárva a játékból, aki nem rendelkezik hozzáféréssel a rendszerhez, már a Belépés oldalon (https://adsng-admin.adverticum.net/) is fel lehet fedezni egy-két kattintható húsvéti tojást.
Azok között, akik a kettintások eredményéről készített screen-shot-okat feltöltik az Adverticum Facebook oldalára, az Adverticum Support értékes nyereményeket sorsol ki, a fődíj egy ajándékkosár és egy kétnapos kétszemélyes welness-utalvány a Geréby Kúria Hotel és Lovasudvarba, de a május 6-áig tartó versenyben emellett hetente lehet különféle italokat és marcipándesszertet is nyerni.
Kapcsolódó cikkek
- Adverticum AdServerre váltott a CEMP Sales House
- Adverticum AdServer 2.0 - Megújult külső után, gazdagabb funkcionalitás
- Új arculat, új szolgáltatások az Adverticumnál
- Különleges termékek és egy napig tartó akciók az első hazai Internetes Vásárlás Napján
- Ne kövess! - Az Adverticum AdServere támogatja a „Do Not Track” funkciót
- Live preview banner-teszt; avagy hirdetés csak Neked, csak itt, csak most
- Havi 20 milliárd display-hirdetés
- Belátunk a számok mögé!
- A magyar netezők több mint fele a Firefox böngészőket használja
- Hirdess online, megmondom, kit értél el
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
„Mit lájkol a gyerek?” – A szülőket segíti az NMHH új kiadványa
A közösségi médiafelületek használata ma már a fiatalok mindennapjainak részévé vált, ezért a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) kiemelt figyelmet fordít az ezen felületek kínálta lehetőségekre és kockázatokra.
Magasabb ponthatárok mellett több mint 4400 elsőéves jutott be a Széchenyi-egyetem minőségi képzéseire
Összesen 4409 elsőéves kezdheti meg tanulmányait a győri Széchenyi István Egyetemen szeptemberben. A ponthatárok a szakok jelentős részén emelkedtek a tavalyihoz képest, van olyan, amelyre 487 ponttal lehetett csak bejutni. Mindez azt mutatja, hogy felkészült hallgatók érkeznek az intézmény magas színvonalú képzéseire.
A HONOR 200 Pro és a mesteri fotózás: fejlődés a Studio Harcourt hagyatékával
Rengeteg ikonikus személyiség mögött ott rejlik egy olyan portré, amely nemcsak a személy lényegét ragadja meg, hanem az örökségét is megörökíti. A hírességektől a politikusokig a portrék alakították a történeteket és magáról az emberiségről alkotott képünket.