Helyreállt az OKI fukushimai üzeme
A napokban helyreállt az OKI Fukushimai gyárának működése, a termelés folyamatos. A gyártást a telepen befolyásolhatja, hogy hogyan, milyen ütemben tudják alternatív alkatrészekkel pótolni a földrengés által súlyosan érintett beszállítók eszközeit, de az OKI ezt a tényezőt igyekszik minimalizálni.
Mindemellett a gyár több, mint 10 millió jen értékben támogatta IT-hoz kapcsolódó eszközökkel a földrengés sújtotta térségben zajló helyreállítási folyamatokat, valamint a gyár japán és külföldi üzemének dolgozói további adományokkal segítették a rászorulókat Japán észak-keleti részén.
A támogatás részeként, az OKI létrehozott továbbá egy speciális javítási szervizszolgáltatást azok részére, akiknek a katasztrófa következményeként hibásodott meg nyomtatójuk és multifunkciós készülékük.
Az OKI Csoport mindent megtesz az infrastruktúra rendszerek gyors helyreállítása érdekében, mint pl. áram, víz, gáz, kórházi ellátás, hogy ezzel is támogassa a sújtott területeket. Mivel az áramellátással problémák vannak az érintett területen, az OKI energiafogyasztását is igyekszik a minimálisra korlátozni.
Kapcsolódó cikkek
- Csökkent a Canon első negyedévi eredménye
- Elállt a VM egy korábban a Synergonnal kötött szerződéstől
- Technológiai fejlesztés a Videotonban 1,3 milliárd forint értékben
- A Fujitsu felvásárlással bővítené HPC-ügyfélkörét
- OKI B840: A3-as nyomtatás kompakt méretben
- A Samsung eladja merevlemez üzletágát a Seagate-nak
- Javul az Infineon eredménye, növekszik a forgalma
- Jó éve volt 2010 a Huaweinek
- Magyarország lesz a Huawei második legnagyobb ellátóközpontja
- Ötven forint osztalékot fizet a Magyar Telekom
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.