A SAS Institute bevezeti e-Intelligence megoldásait

Kovács Attila, 2000. május 11. 12:06
A Magyarországon bevezetésre kerülő új megoldások növelik a vállalatok eBusiness jövedelmezőségét, segítik a szervezeteket, hogy kölcsönösen előnyös kapcsolatokat építhessenek ki és tarthassanak fenn célcsoportjuk tagjaival, azáltal, hogy segítik őket az online vásárlási szokások megértésében és úgynevezett személyre szabott válaszok kialakításában.
Három szoftvert vezetnek be a magyar piacra: az IT Service Vision, a Webhound és az e-Discovery. Ez utóbbi a legmagasabb szintű e-Intelligence megoldás a SAS Institute-nál, amelyet leginkább a weben tevékenykedő (.com) cégeknek ajánlanak. A SAS e-Intellingence rendszereinek referenciája az USA első számú autószállító webes cége, az autotrader.com
Kulcsszavak: SAS Institute e-commerce

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36