Digitális reklámtechnikai megoldások az LG-től

forrás Prim Online, 2011. szeptember 14. 09:04

Az LG Electronics hazánkban is elérhetővé tette az EzSign digitális kijelző-technológiáját, amely egy televíziós műsorsugárzással kiegészített digitális reklámtechnikai rendszer. Az EzSign kis- és középvállalatoknak, köztük elsősorban éttermeknek, bároknak, kávézóknak, orvosi rendelőknek nyújt egyszerű és költséghatékony megoldást.

Az EzSign tv az LG első olyan digitális reklámtechnikai megoldása, amely televízió is egyben. A tv funkció külön hardver hozzáadása nélkül működik a reklámokhoz való tartalmak pedig egyszerűen előállíthatóak. A készülékhez adott szoftver rendkívül könnyen használható sablonokat tartalmaz a különböző szektorok igényeihez igazodva. A felhasználók az LG EzSign Editor szerkesztőprogrammal könnyedén személyre szabhatják a megjeleníteni kívánt tartalmakat. A felhasználóknak nincs más dolguk, mint egy számítógépen kiválasztani az ingyenes sablonok közül a nekik tetszőt, majd hozzáadni szövegeiket és képeiket, végül pedig feltölteni a tartalmat a kijelzőre egy USB meghajtón keresztül.
Az USB lejátszás funkció egyszerű, mégis átfogó megoldást kínál az LG EzSign TV telepítésére és a különböző tartalmak lejátszására úgy, hogy nem szükséges további médialejátszókat vagy külső eszközöket (pl. DVD lejátszó vagy számítógép) csatlakoztatni a tv készülékhez.

Az EzSign TV-t így külső cégek bevonása nélkül üzembe helyezhető és üzemeltethető, amellyel pénzt és időt lehet megtakarítani. A tévé csak reklámüzenet sugárzására, vagy kizárólag tévéként való üzemelésre is beállítható. A készülék a legnépszerűbb 32 és 42”-os méretekben kapható.

Az EzSign a 2011-es InfoComm kiállításon − a legnevesebb kereskedelmi audió/videó eseményen −, megkapta a Commercial Integrator legjobb digitális reklámtechnikai hardverének járó elismerését. Ezen felül a készülék Energy Star 4.1® és EcoSmart™ minősítéssel rendelkezik, igazolva az alacsony energiafogyasztást.

 

Kulcsszavak: reklám TV marketing LG

hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI

„Mit lájkol a gyerek?” – A szülőket segíti az NMHH új kiadványa

A közösségi médiafelületek használata ma már a fiatalok mindennapjainak részévé vált, ezért a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) kiemelt figyelmet fordít az ezen felületek kínálta lehetőségekre és kockázatokra. 

2024. július 26. 16:32

Magasabb ponthatárok mellett több mint 4400 elsőéves jutott be a Széchenyi-egyetem minőségi képzéseire

Összesen 4409 elsőéves kezdheti meg tanulmányait a győri Széchenyi István Egyetemen szeptemberben. A ponthatárok a szakok jelentős részén emelkedtek a tavalyihoz képest, van olyan, amelyre 487 ponttal lehetett csak bejutni. Mindez azt mutatja, hogy felkészült hallgatók érkeznek az intézmény magas színvonalú képzéseire.

2024. július 26. 12:18

A HONOR 200 Pro és a mesteri fotózás: fejlődés a Studio Harcourt hagyatékával

Rengeteg ikonikus személyiség mögött ott rejlik egy olyan portré, amely nemcsak a személy lényegét ragadja meg, hanem az örökségét is megörökíti. A hírességektől a politikusokig a portrék alakították a történeteket és magáról az emberiségről alkotott képünket. 

2024. július 26. 10:07

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A kék halál képernyőn túl: miért ne hagyjuk figyelmen kívül a szoftverfrissítéseket?

2024. július 26. 13:59

Idén a fenntartható cégek tulajdonosait is díjazza az EY

2024. július 24. 13:59

Akár 50% időmegtakarítást jelenthet a PS szinte érintésmentes könyvelési megoldása

2024. július 16. 16:29

ESET kiberfenyegetettségi jelentés: egyre gyakoribb a mesterséges intelligencia és a deepfake a támadásokban

2024. július 5. 09:55