Digitális reklámtechnikai megoldások az LG-től
Az EzSign tv az LG első olyan digitális reklámtechnikai megoldása, amely televízió is egyben. A tv funkció külön hardver hozzáadása nélkül működik a reklámokhoz való tartalmak pedig egyszerűen előállíthatóak. A készülékhez adott szoftver rendkívül könnyen használható sablonokat tartalmaz a különböző szektorok igényeihez igazodva. A felhasználók az LG EzSign Editor szerkesztőprogrammal könnyedén személyre szabhatják a megjeleníteni kívánt tartalmakat. A felhasználóknak nincs más dolguk, mint egy számítógépen kiválasztani az ingyenes sablonok közül a nekik tetszőt, majd hozzáadni szövegeiket és képeiket, végül pedig feltölteni a tartalmat a kijelzőre egy USB meghajtón keresztül.
Az USB lejátszás funkció egyszerű, mégis átfogó megoldást kínál az LG EzSign TV telepítésére és a különböző tartalmak lejátszására úgy, hogy nem szükséges további médialejátszókat vagy külső eszközöket (pl. DVD lejátszó vagy számítógép) csatlakoztatni a tv készülékhez.
Az EzSign TV-t így külső cégek bevonása nélkül üzembe helyezhető és üzemeltethető, amellyel pénzt és időt lehet megtakarítani. A tévé csak reklámüzenet sugárzására, vagy kizárólag tévéként való üzemelésre is beállítható. A készülék a legnépszerűbb 32 és 42”-os méretekben kapható.
Az EzSign a 2011-es InfoComm kiállításon − a legnevesebb kereskedelmi audió/videó eseményen −, megkapta a Commercial Integrator legjobb digitális reklámtechnikai hardverének járó elismerését. Ezen felül a készülék Energy Star 4.1® és EcoSmart™ minősítéssel rendelkezik, igazolva az alacsony energiafogyasztást.
Kapcsolódó cikkek
- Együttműködik az okostévé-gyártásban az LG, a Philips és a Sharp
- Az LG teljes körű 3D termékpalettája az IFA kiállításon
- Nem szédülünk az új LG 3D monitoroktól és monitor TV-ktől
- Oszd meg, és reklámozz!
- Az LG újgenerációs három dimenziós televíziói
- Chrome-reklám az orosz TV-ben: Gyorsabb, mint gondolná!
- Nem tudják, mit akar a fogyasztó
- Táblagépen jobb, ha mozog, mobilon jobb, ha nyugalomban van
- A kkv-k marketingesei az e-mailben és a facebookban hisznek
- Hazánkban is érkeznek reklámok az iPhone-ra
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Szegeden debütált az ország első hibrid okosboltja
A Coop Szeged üzlethálózatában indult el az ország első hibrid okosboltja, amely a 247 Shop mobilalkalmazáson keresztül érhető el. Az üzlet nappal hagyományos kiszolgálással működik, zárás után pedig teljesen automatizált üzemmódra vált, így bolti személyzet nélkül is elérhető marad a vásárlók számára. A boltot a magyar fejlesztésű Laurel technológia tette lehetővé, és akár kisebb települések fenntartható kisboltmodelljeként is működhet.
Rekordszámú illegális tartalom: Az INHOPE riasztó éves jelentése
Napvilágot látott az INHOPE – a gyermekek online szexuális kizsákmányolása ellen fellépő nemzetközi szervezet – 2024-re vonatkozó éves jelentése. A szervezet tagjai, köztük a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) által működtetett Internet Hotline, tavaly közel 1,64 millió olyan online tartalmat azonosítottak, amelyek feltételezhetően gyermekek szexuális bántalmazását ábrázolták.
Új utak a bizonytalanságban – Online tanfolyamok segíthetnek a pályakezdő fiataloknak
Egyre több érettségizett fiatal bizonytalan abban, merre induljon tovább, és halogatja a pályaválasztást. Számukra jó megoldást kínálhatnak a rövid, gyakorlati tudást nyújtó online képzések – mondja Nagy László oktatási szakértő. Ezek a tanfolyamok néhány hét alatt elvégezhetők, és olyan népszerű területeket fednek le, mint a webdesign, videókészítés vagy a mesterséges intelligencia. A cél: ne teljenek el tétlenül azok a hónapok sem, amikor már túl vannak az iskolán, de még nem találták meg a következő lépést.
Mesterséges intelligencia: az új ipari forradalom?
A PwC legújabb tanulmánya szerint a mesterséges intelligencia (AI) a következő tíz évben évente akár egy százalékponttal is gyorsíthatja a globális gazdasági növekedést. Ez a hatás a 19. századi ipari forradalom idején tapasztalt fejlődéshez mérhető.
Új szabályok, magasabb bérek: így alakul idén nyáron a diákfoglalkoztatás
Közeleg a nyári szünet, a diákmunka iránti kereslet pedig már most érezhetően megnőtt. A legnépszerűbb állásokat szinte napok alatt betöltik, miközben a cégek is egyre inkább a diákfoglalkoztatás felé fordulnak – részben az egyszerűsített foglalkoztatás (EFO) szigorodó szabályozása miatt. A Mind-Diák Szövetkezet friss adatai alapján 2025 nyarán az átlagos órabér bruttó 2000 forint körül mozog, de bizonyos – főként gyakornoki – pozíciókban ez akár 3000 forint felett is lehet.