A honlapod a holnapod - még két hét a nevezésre
Bár elvileg már lejárt a nevezési határidő, a szervezők a hosszú hétvégére és a nagy érdeklődésre való tekintettel két héttel meghosszabbították azt, így november 13-áig még lehet aspirálni "Az Év Honlapja" címre. Az idén immáron 10. alkalommal útjára induló „Az Év Honlapja” pályázat sok újdonsággal várja továbbra is a résztvevőket. Az eddigi 22 kategória 3 újabbal bővült. A Márkázott digitális megoldások, a Közösségi marketing megoldások és a Mobil marketing alkalmazások kategóriája remélhetőleg már most nagyon népszerű.
November 13-át követően a szakmai zsűri kiválasztja Az Év Honlapját, valamint minőségi és különdíjban részesíti a legjobb pályázatokat.
A közönségszavazás két platformon zajlik majd. A pályázat hivatalos Facebook oldalán már lehet szavazni az általunk vélt legjobbakra, a már jól megszokott közönségszavazás pedig a pályázat lezárultával indul a www.azevhonlapja.hu oldalon.
A díjakat december 2-án, Budapesten adják át a Hotel Héliában, ahol online workshopon vehetnek részt z érdeklődők és a pályázók egyaránt. A díjátadó után a 10. szülinap alkalmából pedig afterpartyval várják a résztvevőket.
Kapcsolódó cikkek
- Több mint félszáz cég és új innováció az Invitel pályázatán
- Új szolgáltatások és megújult dizájn a Kütyü Magazin weboldalán
- Online marketinggel a budapesti Állatkertért
- Nincs üzleti siker innováció nélkül
- Öt pályázó jelentkezett a 26 GHz-es sáv elnyerésére
- Közösségi oldal plátói szerelmeseknek
- A Magyar Telekom 2 db 1 MHz szélességű frekvenciablokkot nyert a 900 MHz-es frekvenciaárverésen
- A Magyar Posta konzorciuma nyerte a 900 MHz-es frekvenciasávot
- Pályázatok a biztonságos internet használatról
- Keresik a legjobb és legrosszabb magyar weboldalt
Hirek.com - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Minden második magyar internetező volt már áldozata kibertámadásnak
A magyar internetezők 57 százaléka esett már áldozatául online csalásnak, adathalászatnak, hackelésnek vagy vírustámadásnak – ez derült ki az ESET termékek hazai forgalmazója, a Sicontact Kft. gkid-vel közösen végzett, a 18 év feletti online is vásárló internetezőkre reprezentatív felméréséből. A kutatás apropóját a cég most folytatódó kiberbiztonsági tudatosító kampánya, az IT-hős vagy kiberbalek? adta. Az ESET és a Sicontact közös célja, hogy a felhasználókat meggyőzzék arról, a digitális biztonság alapszükséglet, amelyre figyelnünk és áldoznunk kell.
XX. E-KERESKEDELMI KONFERENCIA BY SAMEDAY
E hét végéig még kedvezményes áron lehet hozzájutni a közelgő XX. E-kereskedelmi konferencia belépőjegyeihez, amelynek helyszíne az esztergomi Grand Hotel, időpontja pedig 2024. június 6-7.
Az IKEA Kreativ megérkezett Magyarországra
Az IKEA Magyarország elindította az IKEA Kreativ elnevezésű új eszközt, amely a legmodernebb technológiát használja a lakberendezési tervezéshez. Az eszköz minden vásárló számára elérhető mobilalkalmazásban és az IKEA.hu weboldalon. Az IKEA Kreativ rendkívül egyszerűen használható, és arra ösztönzi a vásárlókat, hogy használják ki kreativitásukat. Valósághű interaktív terveken keresztül mutatja meg, hogyan fognak kinézni az egyes bútorok az otthoni környezetben.
Továbbra is Christian Klein az SAP első embere
Az SAP SE bejelentette, hogy három évre, 2028 végéig meghosszabbította Christian Klein vezérigazgatói megbízatását és igazgatótanácsi tagságát. A társaság egyúttal meg is erősítette Klein szerepét, az Igazgatóság elnökévé nevezve őt ki, korábbi szóvivői státusza helyett.
Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció
Komoly szakmai kritériumok alapján választotta ki a világ 250 legjobb EdTech cégét a TIME magazin és a Statista. A hétezer cégből két pillérre – a pénzügyi erősségre és az iparági hatásra – épülő pontrendszer alapján állították össze a listát, amelyen a magyar Xeropan az előkelő 35. helyet szerezte meg, az európai cégek között pedig a 11. lett és egyben az egyetlen magyar vállalat a nemzetközi ranglistában.