Az új gazdaság csoportosulása
E-Group az EC 2000 kiállításon és konferencián
Divízióik mindegyike az adott területre specializálódott, magasan kvalifikált szakértőkből áll, akik tudásukat és a már megvalósult projekteken keresztül szerzett nemzetközi szakmai tapasztalataikat invesztálják megoldásaikba.
Jelenleg 70 munkatárssal dolgoznak a három szakirányú divízióban, szakembereiktől két előadást is meghallgathatnak az EC 2000 konferencia résztvevői.
Kuthy Antal ügyvezető (EGUS Infosystems/E-Group) A vállalati (B2B) e-business stratégia sikertényezői címmel az új gazdaságban a vállalatokkal szemben jelentkező kihívásokat és a szükséges változtatási irányokat, stratégiákat foglalja össze. A globalizáció, a tőke koncentrálódása, a dinamikus technológiai fejlődés, valamint az egyre növekvő fogyasztói igények olyan változásokat indukálnak, amelyek átalakítják a vállalatok működési környezetét. A hálózati kapcsolatokra épülő új gazdaságban az információ szerepe is átalakul, elszakad a fizikai folyamatoktól; elterjednek a kis- és közepes vállalkozások, és új trendként jelentkezik az ügylet köré szerveződő értéktermelő hálózat. Mindezek hatására az új környezetben való sikeres működéshez a szervezetek jellemzőinek terén is átfogó változtatásokra van szükség.
A stratégiai vezetés fő területeit érintő változtatási lépések összefoglalását követően az előadó elemzi az e-business területén való sikeres működés kritériumait. Ezekhez az újszerű, komplex feladatokhoz nyújt komplex megoldásokat az E-Group: a stratégiai tanácsadás, a technológia és az interaktív média szakterületeinek erőforrásait egyesítve átfogó megoldásokkal segíti ügyfeleit stratégiai céljaik elérésében.
Biztonságos internet - tiszta üzlet címmel Domján István kereskedelmi és marketingigazgató (EGUS Infosystems/E-Group) olyan szoftver alapú technológiát mutat be elsősorban az alkalmazási lehetőségein és a világszerte már megvalósított referenciákon keresztül, amely közös rendszerben integrálja a publikus kulcsú infrastruktúrát, a virtuális privát hálózati architektúrát, valamint az egyéb hálózati hitelesítési és titkosítási technológiákat.
Az előadó érinti a kriptográfiai és szoftvertechnológiai hátteret is, ám a hangsúly az üzleti alkalmazhatóságon van. A mondanivaló lényege, hogy az internet mint költséghatékonyan kihasználható, globális elérhetőségű, publikus kommunikációs hálózat hogyan szolgálhatja megfelelő adatbiztonsági szint garantálásával a kialakulóban levő új gazdaságot, amelyben a bizalomnak és a hitelességnek legalább ugyanakkora szerepe van, mint a "régi gazdaságban".
Kapcsolódó cikkek
- A magyar internetezők 45 százaléka vásárolt már on-line
- Újragondolja árait az eBay
- A magyar internet-használók eltérnek a nemzetközi trendektől
- Árguru.hu: Új árösszehasonlító oldal indult
- Ötödével bővült az amerikai online kereskedelem
- Elsöpri az online piac a kiskereskedőket?
- USB hitelkártya
- Az internetezők többet és körültekintőbben költenek
- Az idén 2 milliárd koronát költöttek a szlovákok internetes vásárlásra
- EU: Megállapodás az e-szolgáltatások forgalmi adóztatásáról