Betör a Facebook a bankokba
Kiemelkedő szerepet szánnak a közösségi médiának az ügyfélkapcsolatokban a német pénzintézetek – derült ki a stuttgarti központú IFUA Horváth & Partners felméréséből. A vállalatirányítási tanácsadással foglalkozó nemzetközi cég 50 bankot, biztosítót és más pénzügyi szolgáltatót kérdezett meg az értékesítés gyakorlatáról Németországban, Ausztriában és Svájcban.
A válaszok feltűnően nagy különbséget mutattak a közösségi média jelenlegi használata és aközött, hogy milyen nagy jelentőséget kívánnak adni a jövőben a Facebooknak, a Twitternek és társaiknak. Használni szeretnék ezeket az eszközöket piackutatásra, piac- és márkaépítésre, az ügyfélszolgálat optimalizálására. A szervezeten belüli kommunikációból sem maradhat ki a közösségi média: a munkatársak közötti információcserére, tudásmenedzsmentre például intranetes wikit alakítanának ki.
Eddig nem különösebben törődtek azzal, hogy összhangba hozzák az értékesítési stratégiával a közösségi média használatát, illetve az ezzel kapcsolatos terveiket, most viszont már szeretnének ezen változtatni. Az IFUA felmérése kimutatta azt is, hogy a német nyelvterületen működő bankok és biztosítók kiemelt figyelmet fordítanak a szolgáltatás minőségének javítására, valamint a folyamatok standardizálására és automatizálására. E két utóbbi tényező egyébként ahhoz is szükséges, hogy a jelenleginél intenzívebben tudják használni a közösségi médiát.
Kapcsolódó cikkek
- A Facebookon is elérhető a honvédség
- Facebook: 3,74-re csökkent a köztes személyek száma
- Okostelefonos online bankolás vállalati ügyfeleknek
- Twitter- és Facebook-oldalt indít az osztrák kancellár
- Izraeli és arab fiatalok párbeszéde a Facebookon
- Legkevesebb 7,5 millió amerikai kiskamasz használja a Facebookot
- Nincs fizetőképes kereslet a mobil többletszolgáltatásokra
- Sok gyermek nem alkalmazza az adatvédelmi lehetőségeket a közösségi portálokon
- Facebook oldalt kap II. János Pál pápa
- 2.6 millió magyar a Facebookon!
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Vicces vagy hasznos? Így görgeti a Z generáció a közösségimédia-tartalmakat
Bennetek van, ami kell a holnaphoz: így szól a Z generációnak* kibontakozási lehetőséget biztosító platform, a Jövőálló Akadémia szlogenje. Sokat kritizálják a fiatalok online életét, digitalizált mindennapjaikat, akár közösségimédia-függőnek titulálják őket, azonban a kezdeményezés életre hívója, a Samsung átfogó kutatásából** is kiderült, hogy az általánosságban online függőkként aposztrofált fiatalok jelentős részének fontos, hogy edukatív közösségimédia-tartalmat fogyasszon. A tudásszerzés, a hasznos ismeretek elsajátítása iránti igény sok esetben a humorfogyasztást is képes beelőzni.
82%-kal nőtt a BÉT-en jegyzett kibervédelmi cég, a ViVeTech bevétele
82 százalékos növekedéssel, 742,4 millió forintra növelte nettó árbevételét a 2024-es év első hat hónapjában a Budapesti Értéktőzsdén jegyzett kibervédelmi cég az előző év azonos időszakában elért 408,6 millió forintról. A ViVeTech Nyrt. adózott eredménye ezzel párhuzamosan 67 százalékkal, 91,1 millió forintra emelkedett a tavalyi év első felében elért 54,7 millió forintos szintről – derül ki a társaság által publikált 2024. első féléves jelentéséből.
Innovatív technológiával és szakértelemmel inspirálja a Sony a jövő generációját
Nagy sikerrel rendezték meg a Sony és a Down Alapítvány közös nyári táborát, melynek keretében a részt vevő értelmi fogyatékossággal élő gyerekek és fiatalok megtanulhatták a Sony által rendelkezésre bocsátott fényképezőgépek és kamerák alapszintű használatát. Az együttműködés még tovább folytatódik idén egy vidéki fotós túrával és egy kiállítással.
Kell-e a digitalizáció és az MI a cégekben, vagy divatos pénzkidobás?
Egyre több vállalkozás ismeri fel, hogy időt és kiadást spórolhat a digitalizáció és a mesterséges intelligencia használatával, de csak kevesen vannak, akik a megvalósítással valódi előnyhöz jutnak. Kurinyecz Gergely, digitalizációs szakértő a nagyvállalatok egyedi működésére szabott folyamatainak digitalizációjában szerzett tapasztalatai alapján segít felvázolni a szoftverek adta lehetőségeket, és mutat rá a gyakori buktatókra.