Adatközpont-iparági fogalomtárat készített az IVSZ
Iparági fogalomtárat készített az Informatikai, Távközlési és Elektronikai Vállalkozások Szövetsége (IVSZ) adatközpont munkacsoportja.
A gyűjtemény az adatközpont fogalmától a felhő alapú szolgáltatások magyarázatáig foglalja össze és teszi egyértelművé az iparágban használt terminológiát, az adatközponti szolgáltatásokkal foglalkozó cégek árbevétele Magyarországon évi 10-12 milliárd forintra tehető. Az IVSZ közleménye szerint a fogalomtárra azért is szükség van, mert az adatközponti szolgáltatások az infokommunikációs technológiai szektorban önálló, jól elkülöníthető tevékenységi kört alkotnak. A szegmens jelentősége folyamatosan nő, egyebek mellett annak köszönhetően, hogy az információk elérésére egyre inkább a mobil eszközöket használják, s így az adatközpontok válnak az információk tárolásának bázisává.
Az IVSZ adatközpont munkacsoportjának húsz tagja van.
Kapcsolódó cikkek
- Már szolgáltatásokért is lehet fizetni PayPal-lal
- Az ACTA széleskörű társadalmi egyeztetését szorgalmazza az IVSZ
- Így csábítanak az interneten a szállodák 2012-ben
- Új szolgáltatások és megújult dizájn a Kütyü Magazin weboldalán
- A Fujitsu új felügyeleti szoftverekkel fokozza az adatközpont
- Online borszótár indult
- Közösségi oldal plátói szerelmeseknek
- Megszűnt a Mindennapi.hu keresztény közéleti hírportál
- Körbejárni Stonehenge-t a Google segítségével
- Több informatikus és mérnökhallgató a felsőoktatásban
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.
Terjednek az alacsony kódú technológiák
Az elmúlt években állandó slágertéma volt a globális informatikushiány, majd elkezdtek záporozni a hírek a techszektorban zajló tömeges elbocsátásokról és a szakértők máris a vészharangokat kongatták. A fordulatot a legtöbben a mesterséges intelligencia számlájára írják, ugyanakkor egyre nagyobb szeletet hasítanak a piacból a low-code platformok is. Ezekkel minimális kézi kódolással fejleszthetünk gyorsan és hatékonyan, miközben rugalmasan alkalmazkodhatunk a változó igényekhez és egyszerűen hangolhatjuk össze az üzleti és technológiai szempontokat.