Másodszor is az "Év Üzleti Partnerének" választotta a Noreget az IBM

forrás Prim Online, 2012. március 1. 19:01

A Noreg Kft., az üzletbiztonsági technológiák és szolgáltatások hazai szakértője immár második alkalommal vehette át az IBM „Év Üzleti Partnere” díját, melyet Veres Zsolt, az IBM vezérigazgatója a vállalat Business Partner Kick-Off rendezvényén adott át. 

A Noreg az „Információvédelmi megoldások” kategóriában szerezte meg az elismerést, köszönhetően az IBM Security termékcsoportjában megtalálható és új technológiát képviselő Guardium értékesítésének, illetve az IT-biztonsági területhez kapcsolódó rendkívüli szaktudásának. A Noreg megalakulása óta foglalkozik az IBM ISS  megoldásaival, számos rendszert épített ki 1998 óta erre a technológiára alapozva. Ezek a termékek, a folyamatos innovációnak köszönhetően, ma is a piacvezetők közé tartoznak, akárcsak az adatbázis ellenőrzés, és valós idejű védelem területén a Guardium. 

 
Az IBM az „Év Üzleti Partnere” kitüntetést évente kiosztja partnerei számára. A díjakat a partnerek portfolió bővítésért, jelentősebb projekt vagy üzlet kivitelezéséért, illetve egész éves teljesítményükért kaphatják meg.
Kulcsszavak: +céginfo IBM-hu Noreg

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A TCL elnyerte az EcoVadis 2025 arany minősítést

A TCL, a funkciókban gazdag okostelefonok, táblagépek és csatlakoztatott eszközök kijelzőinek úttörője elnyerte az EcoVadis 2025 arany minősítést, mellyel a vállalat kiemelkedő környezetvédelmi, társadalmi és kormányzási (ESG) teljesítményét ismerték el. Ez a rangos tanúsítvány az összes kiértékelt vállalat top 2%-ába helyezi a TCL-t, megerősítve ezzel a világ legfenntarthatóbb vállalatai között elfoglalt helyét.

2025. február 16. 15:40

Online és offline sikerek a MediaMarktnál

Annak ellenére, hogy a gazdasági helyzet továbbra is nehéz, a MediaMarkt anyavállalata, a Ceconomy az első negyedévben jelentős forgalom- és nyereségnövekedést ért el a 2024/25-ös pénzügyi évben. A cégcsoport közleménye szerint az eredmények azt mutatják, hogy a MediaMarkt stratégiája, amely egyszerre és összehangoltan van jelen az online térben és a hagyományos üzletekben, azaz az omnichannel modell, sikeresnek bizonyult.

2025. február 16. 13:53

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az ESET nyerte az AV-Comparatives 2024-es Év Terméke díját

2025. február 13. 10:03

Tudatos és biztonságos online jelenlét a fiataloknak

2025. február 10. 14:59

Szoboszlai Dominik és a Liverpool: Hogyan követhetjük nyomon a mérkőzéseiket?

2025. február 7. 15:20

IAB Hungary kihirdette az Év videós hirdetése 2024 versenyének győzteseit

2025. február 7. 09:54