Másodszor is az "Év Üzleti Partnerének" választotta a Noreget az IBM
A Noreg Kft., az üzletbiztonsági technológiák és szolgáltatások hazai szakértője immár második alkalommal vehette át az IBM „Év Üzleti Partnere” díját, melyet Veres Zsolt, az IBM vezérigazgatója a vállalat Business Partner Kick-Off rendezvényén adott át.
A Noreg az „Információvédelmi megoldások” kategóriában szerezte meg az elismerést, köszönhetően az IBM Security termékcsoportjában megtalálható és új technológiát képviselő Guardium értékesítésének, illetve az IT-biztonsági területhez kapcsolódó rendkívüli szaktudásának. A Noreg megalakulása óta foglalkozik az IBM ISS megoldásaival, számos rendszert épített ki 1998 óta erre a technológiára alapozva. Ezek a termékek, a folyamatos innovációnak köszönhetően, ma is a piacvezetők közé tartoznak, akárcsak az adatbázis ellenőrzés, és valós idejű védelem területén a Guardium.
Kapcsolódó cikkek
- Az innováció évszázada: centenáriumát ünnepli az IBM
- Eredményes Noreg Margarétával
- Az SPSS felvásárlását értékelte előzetesen az IBM
- Tartja magát az informatikai biztonsági piac
- Bővít az IBM Magyarországon
- Üzleti előnnyé tehető az IT-biztonság
- Noreg: idén is megfelelt az ISO 27001:2005 tanúsítvány követelményeinek
- Noreg: jövedelmező üzletbiztonsági tanácsadás
- Az egyenlő bánásmódot díjazták az IBM-nél
- Szórakozóhelyeken toboroz munkatársakat az IBM
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A TCL elnyerte az EcoVadis 2025 arany minősítést
A TCL, a funkciókban gazdag okostelefonok, táblagépek és csatlakoztatott eszközök kijelzőinek úttörője elnyerte az EcoVadis 2025 arany minősítést, mellyel a vállalat kiemelkedő környezetvédelmi, társadalmi és kormányzási (ESG) teljesítményét ismerték el. Ez a rangos tanúsítvány az összes kiértékelt vállalat top 2%-ába helyezi a TCL-t, megerősítve ezzel a világ legfenntarthatóbb vállalatai között elfoglalt helyét.
Online és offline sikerek a MediaMarktnál
Annak ellenére, hogy a gazdasági helyzet továbbra is nehéz, a MediaMarkt anyavállalata, a Ceconomy az első negyedévben jelentős forgalom- és nyereségnövekedést ért el a 2024/25-ös pénzügyi évben. A cégcsoport közleménye szerint az eredmények azt mutatják, hogy a MediaMarkt stratégiája, amely egyszerre és összehangoltan van jelen az online térben és a hagyományos üzletekben, azaz az omnichannel modell, sikeresnek bizonyult.