Másodszor is az "Év Üzleti Partnerének" választotta a Noreget az IBM
A Noreg Kft., az üzletbiztonsági technológiák és szolgáltatások hazai szakértője immár második alkalommal vehette át az IBM „Év Üzleti Partnere” díját, melyet Veres Zsolt, az IBM vezérigazgatója a vállalat Business Partner Kick-Off rendezvényén adott át.
A Noreg az „Információvédelmi megoldások” kategóriában szerezte meg az elismerést, köszönhetően az IBM Security termékcsoportjában megtalálható és új technológiát képviselő Guardium értékesítésének, illetve az IT-biztonsági területhez kapcsolódó rendkívüli szaktudásának. A Noreg megalakulása óta foglalkozik az IBM ISS megoldásaival, számos rendszert épített ki 1998 óta erre a technológiára alapozva. Ezek a termékek, a folyamatos innovációnak köszönhetően, ma is a piacvezetők közé tartoznak, akárcsak az adatbázis ellenőrzés, és valós idejű védelem területén a Guardium.
Kapcsolódó cikkek
- Az innováció évszázada: centenáriumát ünnepli az IBM
- Eredményes Noreg Margarétával
- Az SPSS felvásárlását értékelte előzetesen az IBM
- Tartja magát az informatikai biztonsági piac
- Bővít az IBM Magyarországon
- Üzleti előnnyé tehető az IT-biztonság
- Noreg: idén is megfelelt az ISO 27001:2005 tanúsítvány követelményeinek
- Noreg: jövedelmező üzletbiztonsági tanácsadás
- Az egyenlő bánásmódot díjazták az IBM-nél
- Szórakozóhelyeken toboroz munkatársakat az IBM
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Xiaomi történelmi pénzügyi eredménnyel zárta a 2024-es évet
A Xiaomi Corporation közzétette a 2024. december 31-én zárult pénzügyi évre vonatkozó, auditált konszolidált eredményeit. A Csoport negyedéves bevétele először lépte át a 100 milliárd jüant a 2024. évi negyedik negyedévben, miközben az éves és negyedéves teljesítménye meghaladta a piaci várakozásokat. A Xiaomi éves árbevétele 35%-kal nőtt az előző évhez képest, és elérte a 365,9 milliárd jüant, míg a korrigált nettó nyereség 41,3%-kal, 27,2 milliárd jüanra emelkedett. A 2024 negyedik negyedévében a teljes árbevétel 109 milliárd jüanra nőtt, ami 48,8%-os növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest, miközben a korrigált nettó nyereség 69,4%-kal, 8,3 milliárd jüanra emelkedett, így jelentősen túlteljesítette a piaci várakozásokat.