A világ minden táján elégedettek a vásárlók az ESET termékeivel
A díjnyertes biztonsági szoftvergyártó ESET ebben az évben ünnepli a pályafutása 25. évfordulóját. Japánban az ASCII General Research Institute (az ASCII Media Works tagja) által elvégzett fogyasztói elégedettségi kutatás során az ESET-et választották a legjobbnak. Termékeik a legnépszerűbbek a japán fogyasztói szegmens vásárlóinál: 12 kategórián belül 11-ben ők a legkeresettebbek. Az ESET különösen a power userek körében a legkedveltebb márka.
Az elégedettségfelmérés szerint az ESET termékek vezetnek Japánban
(ASCII General Research Institute)
Február végén végeztek egy felmérést az ASCII General Research megfigyelési csoportjának tagjai között, mely a Shukan hetilap, ASCII Dot PC, Mac People magazinok olvasói táborát foglalja magába. A felmérésben résztvevők az egyedi tulajdonságokat és a teljes termékekre vonatkozó benyomásukat is értékelték 0 (nagyon rossz) és 100 (nagyon jó) között.
De nemcsak a japán vásárlók ismerik el az ESET szakemberei által végzett munkát, azt a Gartner kutatása is alátámasztja. A biztonsági szoftverpiacból történő részesedést elemezve az előző év után újra az ESET lett az első, mint a világszinten a legnagyobb, növekedést elért biztonsági szoftvergyártó. A beszámoló 2012. március végén jelent meg, ebből kiderül, hogy az ESET 30,1 százalékos növekedést produkált.
A jelentés beszámol róla, hogy a biztonsági szoftverpiac a gazdasági válság, és az IT megszorítások ellenére továbbra is rugalmasan tud fejlődni. Mindamellett, hogy az Intel jelentős bevételt nyelt el a McAfee akvizíciót követően, a piac 7,5 százalékkal nőtt 2011-ben.
2011-ben az ESET és partnerei a világ minden táján azon dolgoztak, hogy új értékesítési csatornákat alakítsanak ki, amellyel az otthoni és a kisebb irodai felhasználók egyszerűbben juthatnak a termékekhez. Ezek a csatornák magukba foglalják az Apple üzleteket Észak-Amerikában, a Staples irodaszerüzletet, számos európai országban a Saturn-t és a Media Markt-ot, valamint a tízezres viszonteladói hálózatot.
A magyarországi kizárólagos disztribútornál a Sicontact Kft-nél is örömmel fogadták az ESET sikereiről szóló híreket.
- Büszkék vagyunk arra, hogy egy olyan terméket forgalmazhatunk, amely világszerte sikereket ér el, és mindenütt elégedettek vele a felhasználók – mondta Csiszér Béla, a Sicontact Kft. ügyvezetője.
Az ESET magasszintű védelmet nyújtó megoldásait már régóta elismerik a piacon. Az egyedi ThreatSense.NET technológia kiaknázásával minden ESET termék valós idejű védelmet nyújt a kémprogramok, vírusok és más fenyegetésekkel szemben, miközben nagyon kevés memória és CPU erőforrást használnak fel. 2011 óta az ESET termékek egy új felhő-alapú felismerési rendszerrel bővültek, az ESET LiveGrid-el, amely jelentősen megerősíti a felhasználó védelmét a még ismeretlen veszélyekkel szemben. Az ESET 2011-ben számottevő növekedést ért el a fogyasztói biztonsági piacon a díjnyertes ESET NOD32 Antivirus-sal, az ESET Smart Security-vel, a Machintos termékekre fejlesztett ESET Cyber Security-vel, valamint az ESET Mobile Security-vel (Windows Mobile, Symbian és Android platformokra fejlesztve).
Kapcsolódó cikkek
- Lopásgátlóval felszerelt ESET NOD32 Antivirus 6 és ESET Smart Security 6
- ESET: Böngészőn keresztül támadnak a vírusok!
- Az ESET új információi a Mac OS X-t támadó Flashback trójai kártevőről
- Negyedik hónapja stabilan vezet az Autorun
- Okostelefonokhoz az ESET Mobile Security a legkomplexebb védelmi rendszer
- Folytatódik az újabb Autorun korszak
- Aktualizálta Mac OS X-re írt szoftvereit az ESET
- Az ESET hetvennegyedszer is „százas”
- Autorun és Conficker újra az élen
- Új szervervédelmi csomagok az ESET-től
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Magyar Telekom 2024. harmadik negyedéves eredményei
A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra.
Marad a jóáras korlátlan belföldi mobilnet, sőt, 7 napig díjmentesen tesztelhető
Idén júliusban indult a mobilhasználati élményt forradalmasító, teljesen digitális tarifa Yepp néven, ami egy üzletlátogatás vagy személyes kontaktus nélkül, mobilalkalmazáson keresztül, akár 10 perc alatt aktiválható és korlátlan belföldi mobilnetet kínáló előfizetés. A merőben új koncepció bevezető kedvezményes havidíját 2025. január 6-ig meghosszabbítja a szolgáltató, sőt, mostantól új megrendelés esetén 7 napos ingyenes próbaidőszakot is biztosít.
Elindult a nevezés az idei Marketing Diamond Awardsra
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idén immár tizedik alkalommal hirdeti meg a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára a Marketing Diamond Awards pályázatot, amelyre egészen 2025. január 15-ig nyújthatják be a szervezetek a pályázati anyagaikat. A díj szakmai elismeréseinek átadására 2025. február 11-én az Etele Cinemaban megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor.
Bemutatták a jövő Yettel üzleteit
Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bratka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.
Az LG ismét a TOP 100 márka között
Az LG Electronics (LG) jelentős előrelépést tett a globális piacon innovatív márkastratégiájával, ennek köszönheti, hogy ismét a legkiemelkedőbb globális márkák között szerepelhet.