A Fujitsu saját fejlesztésű technológiával digitalizálja a „post-it cédulás” brainstorming folyamatát
80 százalékos csökkenés a működési költségben a hagyományos manuális elektronikus adatbeviteli módszerekhez képest
A Fujitsu új technológiája digitális toll segítségével digitalizálja a „post-it cédulás” brainstorming (sticky-note brainstorming) megbeszélések eredményeit.
A Fujitsu Laboratories 2012. március 29-én, a PRMU (Pattern Recognition and Media Understanding) műszaki bizottságának kobei ülésén mutatta be részletesen az új megoldást.
Háttér
A mára az üzleti elemzés és ötletgenerálás alapvető módszerének tekintett „post-it cédulás” brainstormingot széles körben alkalmazzák a koncepcióépítés és a vállalatokon, szervezeteken belüli ötletbörzék támogatására. A módszert a Fujitsu dolgozói is használják az ügyfelekkel közösen folytatott innovációs tevékenység – Field Innovation1 – során az üzleti kihívások elemzésére. A brainstorming megbeszélések eredménye azonban csak egyidejű digitalizálással rögzíthető, menthető el és használható fel a későbbiekben. Eddig a kézzel írott post-it cédulák tartalmát manuálisan kellett szerkeszthető szöveggé alakítani, ami sok ember-órát igényelt. E lépések hatékonyságát nehéz lett volna hagyományos módszerekkel továbbfejleszteni.
Kapcsolódó cikkek
- SAP: HANA újdonságok
- Átszabta ERP-rendszerét a Microsoft
- Százötvenhét százalékos eredménynövekedés a rEVOLUTION-nál
- Hatékonyabb ügyfélszolgálat és kintlévőség-kezelés válság idején
- Új osztott feldolgozási technológia a hatékony adatgyűjtéshez
- A Fujitsu intelligens településeket fejleszt Szaúd-Arábiában
- A Fujitsu új virtuális termékszimulátorral jelenik meg
- StruxureWare Data Center Operation Suite 7.1: Rugalmas vállalati folyamatmenedzsment
- Új BS2000/OSD mainframe operációs rendszer a Fujitsu-tól
- Fujitsu STYLISTIC M532 Android táblagép: munka és szórakozás
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.