Új AdMobile szolgáltatás az Adverticum AdServerében
Napjainkban egyre többen interneteznek mobil eszközökről, így a mobil hirdetések egyre inkább előtérbe kerülnek, ha online reklámkampányról van szó. Az új platformok megjelenése új kihívásokat jelent a hirdetéskiszolgáló rendszerek számára is.
Az Új Széchényi terv keretében, az „Innovációs eredmények hasznosításának támogatása KKV-k részére” című pályázaton az Adverticum Zrt. 7.964.330 Ft vissza nem térítendő pályázati támogatásban részesült, amely révén megvalósult fejlesztéssel az Adverticum Adservere a hagyományos webes felületek mellett a mobil eszközökön is képes a hirdetések magas színvonalú menedzselésére.
„A fejlesztési célja az volt, hogy az új szolgáltatással az Adverticum AdServer a mobil platformok széles skálájával és azok szoftvereivel is kompatibilis legyen, és a telefonok, táblagépek böngészőjébe ugyanúgy képes legyen hirdetéseket kiszolgálni, mint az ugyanezekre telepített egyéb mobil alkalmazásokban. Fontos szempont volt továbbá, hogy az új típusú mobil felületeken az AdServer teljes funkcionalitását biztosítsuk ügyfeleink számára, de egy olyan megoldást is találjunk, ami a régebbi típusú készülékeken is lehetővé teszi a mobil hirdetések megjelenítését.” - mondta el Szutor Ferenc kereskedelmi vezető.
Az AdMobile nevű mobil hirdetéskiszolgáló szolgáltatás 2012. harmadik negyedévétől érhető el az Adverticum AdServerében.
Kapcsolódó cikkek
- Kihirdették a Microsoft „Meséltech. Beleszövitech. Nyertech.” pályázat győztesét
- Egy toll, ami okosabb, mint a Word
- Szoros küzdelem a BeeSmarter Mobil Programozó Csapatversenyen
- Pályázati felhívás az „Év információbiztonsági újságírója” címért
- Androidos Skype frissítés
- Szlogen- és logópályázattal indult el a KreaNod
- Négy jelentkező a GSM-R rendszer szállítására
- Több támogatás jut idén a hazai mikro-és KKV szektor informatikai fejlesztéseire
- Meghirdették a 2012. évi Magyar Innovációs Nagydíj pályázatot
- Hatmillióval támogatja a Médiatanács az online filmek gyártását
Pályázatok ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Elindult a MagNet Bank adományozási programja
A MagNet Bank Közösségi Adományozási Programja (röviden: KAP) idén is elindul – megújult feltételekkel. A program célja, hogy nonprofit szervezetek szabadon felhasználható támogatásban részesüljenek a bank ügyfeleinek döntése alapján.
Reflektorfényben a fenntarthatóság: Indul a Green Awards 2025
Elindult Magyarország egyik legnevesebb fenntarthatósági pályázata, a Green Awards, amelyet a Portfolió és a Green Cloud közösen szerveznek. A Green Awards powered by Green Cloud pályázat idén már negyedik alkalommal nyitja meg kapuit azok előtt a vállalatok előtt, akik kiemelkedő zöld megoldásaikkal formálják a jövőt.
Három győztest is avattak az IAB Hungary 2024-es szakdolgozatversenyén
Az IAB Hungary március 28-án hirdette ki a 2024-es Legjobb szakdolgozat a digitális marketingről pályázat nyerteseit, akik a konzulenseikkel együtt átvehették díjaikat. A versenyt, amelyet az Atmedia, a GroupM és az OMD támogattak, a Duna Towerben, az Omnicom Media Group székházában rendezték meg.
Női példaképek a digitális gazdaságban
Harmadik alkalommal díjazták a 40 év feletti női példaképeket a digitális gazdaság területén, a pályázatot az IVSZ – Digitális Vállalkozások Szövetsége és a Women in Technology Hungary Egyesület (WiTH) hirdette meg. A díjra gazdasági társaságok és különböző szervezetek jelölték azokat a női kollégáikat, akik kiemelkedő eredményeikkel és munkásságukkal hozzájárulnak a digitális gazdaság és technológia fejlődéséhez. Ezzel nemcsak az ő tevékenységüket ismerik el, hanem azt is, hogy példaképként szolgálhatnak a fiatalabb generáció számára, és bemutathatják a 40 év feletti női munkavállalók értékeit és lehetőségeit. Az "Inspiráló női vezetők" kategóriában Rakó Ágnes, a KPMG tanácsadási üzletágának társvezetője nyerte el a díjat.
Új pályázati lehetőségek a televíziós műsorkészítők számára
A Médiatanács március 11-i döntésének eredményeként ismét elérhetővé válik a pályázati lehetőség a televíziós műsorkészítők számára. Az ülés során a testület egy médiaszolgáltatót bírságolt meg burkolt kereskedelmi közlemény közzététele miatt, és további eljárásokat indított médiafelügyeleti hatáskörében. Az NMHH egy külföldi társhatóságtól is kedvező választ kapott egy műsorszám korhatár-besorolásával kapcsolatos jelzésére.