Hogy zajlik nálunk a mobilköltés?

Czipperer Dia, 2013. április 4. 11:28

Milyen eszközöket, szolgáltatásokat használnak, és persze mennyit költenek minderre – ezekre a kérdésekre kereste a választ az Ipsos és a Vodafone közös felmérése a mobilkommunikációra vonatkozóan, amelyből körvonalazódnak a hazai trendek.

Az Ipsos és a Vodafone közös felmérése a 18 év feletti internetező lakosságot vizsgálta: összesen 500 főt kérdeztek szokásaikról, annak érdekében, hogy minél pontosabb kép alakuljon ki az általuk használt eszközökről, szolgáltatásokról és költésekről.

 

A kutatás rámutatott arra, hogy a magyarok különösen figyelnek költéseikre, és mindössze 5%-ot (kb. 11 365 Ft-ot) áldoznak a családi kasszából a mobilkommunikációra. Ez főleg a nőkre jellemző, azon belül is inkább az alacsonyabb végzettségű, idősebb budapesti hölgyek fordítanak erre kiemelt figyelmet. Bár a magyarokra átlagosan jellemző a tudatosság: a megkérdezettek 85%-a mondta azt, hogy valamilyen módon figyelemmel követi költéseit, 45%-uk pedig korlátozza is.

 

 

A szolgáltatás választása során pedig a legfontosabb a megkérdezettek számára (92%), hogy kedvezményes ajánlatokat kínáljanak számukra, de az is fontos szempontnak mutatkozik, hogy (89%), hogy a költségek tervezhetők legyenek, valamint (88%) az, hogy a szolgáltatás minősége megfeleljen elvárásaiknak, vagyis ne szakadjanak meg a hívások, illetve ne legyenek sikertelen próbálkozások a hálózat hibájából.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A kiberbűnözők piszkos játéka: 9+1 kibertámadás a sport világából

2024. június 12. 11:43

Elstartolt a Startup Safari Budapest 2024

2024. június 10. 11:40

Marad-e az AI homály a vállalkozások körében?

2024. június 3. 13:02

Az Everguest szoftvere felforgatja a turizmus állóvizét

2024. május 27. 17:30