Az Android a táblagép piacon is ráverhet az iOS-re
Az IDC és az ABI Research korábbi előrejelzései is azt erősítették, hogy idén végre a Google kerül nyeregbe, vagyis az Apple trónfosztott helyzetbe kényszerül. Sameer Singh, az IDC elemzője szerint az Apple piaci részesedése csökkenni fog a jövőben.
Úgy tűnik, nem csak az okostelefon piacot uralja majd az Android (bár ezen a téren fordulhat a kocka a jövőben). Az IDC egyik elemzője, Sameer Singh rávilágított arra, hogy ha az iPad értékesítése csökkenni kezd, az Apple elveszítheti uralmát a táblagép piacon.
Bár keringenek a pletykák az új üdvöskéről, egyelőre semmi formabontó újdonsággal nem rukkolt elő a cégóriás, amely jelentősen csökkenti esélyeit. A frissített verziót már nem elégítik ki a felhasználók igényeit, így nem ártana hamarosan beújítani valamivel.
Ha hihetünk a pletykáknak, hamarosan érkezik a legújabb iPad mini. De addig is folyamatosan csökken az iPadek eladása, a becslések szerint a jelenlegi 27,8 milliós eladások 17 millióra csökkenhetnek a második negyedév végére, ami a piaci részesedésre is kihatással lehet.
Forrás: Android-apps.com
Kapcsolódó cikkek
- Kevesebb iPad-et vesznek az idén
- Az Android továbbra is uralja az okostelefon piacot
- Rohamosan nő a táblagépek értékesítése a világpiacon
- Az Android kerekedhet felül a 2013-as tabletháborúban
- Kínában összpontosul az iOS és Android piac
- Egyre inkább az olcsó táblagépeket keresik
- Duplázna idén a Samsung
- Új androidos Lenovo tabletek Magyarországon
- A HP első Android alapú táblagépe: Slate 7 [Videó]
- Csökken az Apple részesedése a táblagéppiacon az idén
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Sintra AI: Az új digitális asszisztens
A mesterséges intelligencia (AI) ügynökök egyre több területen jelennek meg, céljuk pedig a mindennapi munka megkönnyítése. A Sintra AI, egy új platform, azt ígéri, hogy segít automatizálni a napi feladatokat, így csökkentve az adminisztratív terheket. De vajon érdemes belevágni?
A vásárlói elégedettség szerepe a versenyképességben
A legnagyobb kihívást a magyar vállalatok számára az adathiány jelenti, amikor személyre szabott ajánlatokat szeretnének kínálni ügyfeleiknek – derül ki az EY által készített tanulmányból, amely 50 hazai marketing- és értékesítési vezetőt kérdezett meg. Az ügyfelek elégedettségére különös figyelmet kell fordítaniuk a vezetőknek, mivel ez közvetlen hatással van az üzleti teljesítményre is.