Villámgyors nagyvállalati rendszerek a felhőből
Felhőszolgáltatásként is kínálja üzletkritikus nagyvállalati rendszereit az SAP. A szoftvercég a memória-alapú (HANA) vállalatirányítási, ügyfélkapcsolat, és adattárház megoldásait kínálja gyorsan hozzáférhető szolgáltatásként.
A felhő alapú szolgáltatás egyben alacsonyabb költségeket, skálázhatóságot ígér. Az SAP HANA Enterprise Cloud-ot nagyvállalatok számára kínálja a cég, iparágaktól függetlenül.
A szoftverház kezdetben négy, saját adatközpontból adja a szolgáltatást, angol nyelvű verzióként. Jelenleg 20 ügyfél használja így a megoldást, mely számot az SAP várakozása szerint megtripláznak az év végéig.
A tervek szerint e szolgáltatás nyújtását a partneri ökoszisztéma számára is nyitottá teszik.
A szoftvercég az év elején közölte, hogy a nagyvállalati rendszereit jelentő Business Suite alkalmazáscsomagot HANA-alapra tette át, mellyel egyrészt saját adatbázisra tette a megoldásait, valós idejű adatfeldolgozást valósított meg, miközben csökkenő informatikai költségeket ért el ügyfelei számára.
A big data kihívására is választ adó HANA az SAP valaha létező legsikeresebb megoldása, mely 2013-ban 650-700 millió euró bevételt fog hozni a cég szerint, mindössze két teljes évvel a piacra lépése után. Ez az összeg megközelítőleg akkora, mint a legutóbbi negyedév teljes, globális szoftverárbevétele.
Kapcsolódó cikkek
- Újabb SUSE-Dell együttműködés: egyszerűen telepíthető vállalati felhők
- Automatikus kapcsolás a felhőhöz
- Magyarországon is elérhető az LG felhő alapú szolgáltatása, az LG Cloud
- Egyetemi felhőtrendek
- Felhők között a Kulcs-Soft
- Gördülékeny ügymenet Microsoft Dynamics NAV megoldással
- A Fujitsu Eco Track segíti a környezeti szempontból optimális működést
- A felhő és a meglévő IT rendszerek együttélését mutatja be a Microsoft
- Az abas Web Interface-t még a konkurencia is díjazta
- A Neostratus felhőszolgáltatói központot hoz létre a közel-keleten
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.