Az eBay kirakatvásárlással újít
Az e-kereskedelmi óriás eBay ebben a hónapban indítja útjára új szolgáltatását New Yorkban. Kirakaton keresztül lehet vásárolni terméket akkor is, ha a bolt éppen zárva tart.
Az eBay új szolgáltatásával a hagyományos boltokat igyekszik megcélozni: olyan szolgáltatást kínál számukra, amellyel akkor is eladhatják termékeiket, ha nincsenek nyitva. A módszer lényege, hogy a kirakatokban érintőképernyőket helyeznek el, így a vásárlók kedvükre válogathatnak a bolt kínálatából. A vásárolt termékeket később házhoz szállítják.
Először New Yorkban próbálják ki az újdonságot (június 8-tól július 7-ig), méghozzá a legforgalmasabb területeken, mint például a Lower East Side és a Soho.
2011-ben már próbálkozott hasonlóval a vállalat, akkor szintén New Yorkban helyeztek ilyen képernyőket, ám akkor nem lehetett rendelni termékeket. Szerencsére most már ez is lehetővé vált, és a vásárlóknak nem is kell sokat várniuk, a futár egy órán belül házhoz szállítja a rendelést. Fizetni pedig PayPal Here rendszeren keresztül lehet.
Forrás. Reuters.com
Kapcsolódó cikkek
- Indulhat a nyári bevásárlás a PayPallal!
- Online sikertörténet a Vaterával
- A Google világ legjeit is elhozza nekünk
- 5 országgal bővült a Google Flight Search
- Hashtag a Facebookon is?
- Mire használjuk mobilunkat telefonáláson kívül?
- A Google Reader nyugdíjba vonul
- Siker és újítás a Prezinél
- A Magyar Telekom Platina fokozatú támogatója lett a MOB-nak
- Németországban betilthatják a Google Térképet
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.