E-Business a hazai kábelértékesítésben
MTI Sajtóadatbank, 2000. augusztus 3. 09:39
A Pirelli-csoport világszerte jelentős befektetéseket hajtott végre az elektronikus kereskedelem bevezetésére. A csoporthoz tartozó Magyar Kábel Művek Rt., a kor kihívásainak megfelelően és a csoporton belül folyó stratégiai fejlesztések első körében, elkezdte internetes kereskedelmi rendszere kialakítását.
Az esemény jelentőségét növeli, hogy ilyen rendszert a Pirelli Európában, Olaszország után elsőként az Egyesült Királyságban és Magyarországon indított el. Belföldi nagykereskedői számára lehetővé tette a B2B (azaz "Business-to-business") típusú értékesítést, az MKM Rt. SAP-rendszerével összeköttetésben álló honlapjain keresztül. Az első rendelések - mintegy hetvenmillió forint értékben - július első
napjaiban érkeztek be a rendszerbe ilyen módon. A stratégia célja az, hogy a belföldi értékesítés mintegy kétharmada egy éven belül az interneten keresztül bonyolódjon le. A továbbiakban az elektronikus szolgáltatások köre bővülni fog és a vállalat, meglevő kapcsolatainak megtartása mellett, a partnerek és az MKM Rt. Számára is értékelhető gazdasági előnyök figyelembevételével, mind szélesebb körben kívánja alkalmazni azokat.
Kapcsolódó cikkek
- A magyar internetezők 45 százaléka vásárolt már on-line
- Újragondolja árait az eBay
- A magyar internet-használók eltérnek a nemzetközi trendektől
- Árguru.hu: Új árösszehasonlító oldal indult
- Ötödével bővült az amerikai online kereskedelem
- Elsöpri az online piac a kiskereskedőket?
- USB hitelkártya
- Az internetezők többet és körültekintőbben költenek
- Az idén 2 milliárd koronát költöttek a szlovákok internetes vásárlásra
- EU: Megállapodás az e-szolgáltatások forgalmi adóztatásáról