Az SAP Inscribe megoldása új szintre emeli a jegyzetelést
Új szintre emeli az ember–számítógép kommunikációt az SAP megoldása. A mesterséges intelligenciával működő Inscribe lehetővé teszi, hogy a vállalati felhasználók minden eddiginél egyszerűbben juthassanak hozzá a kívánt információkhoz, és hogy a kapott adatokat – a felmerülő igények alapján – gyorsan és hatékonyan tudják módosítani és újrastruktúrálni.
Mindehhez csupán egy táblagép kijelzőjére kell érintőtollal felírni, hogy milyen adatokra, milyen csoportosításban van szükség, és a megoldás azonnal „kihúzza”, megjeleníti azokat a vállalati háttérrendszerből. Az Inscribe ugyanakkor nemcsak az írásos üzeneteket képes értelmezni: egyszerű bekarikázással lehet jelölni a felhasználó számára releváns részeket, amelyekkel további műveletek -például lefúrás- végezhetők. Ha pedig esetleg túl sok oszlop jelenik meg egy táblázatban, akkor könnyedén, satírozással eltüntethető az, de hasonlóan egyszerű módon új adatsort is hozzáadható a megtekinteni kívánt információkhoz.
A megoldás, amely mögött a legmodernebb, felhőalapú, adatelemző, mesterséges intelligencia-eszközök állnak, hatékonyabbá teszi az adatokkal, a vállalatirányítási rendszerrel történő munkát.
Az SAP Inscribe jó példa arra, miként támogatja Európa legnagyobb szoftvervállalata a munkatársak innovációit: az alapötlet ugyanis a társaság egyik alkalmazottjától származik. Az SAP Inscribe-ot a közelmúltban mutatták be a nagyközönségnek, jelenleg a rendszer béta-tesztelése zajlik. A megoldás várhatóan jövőre válik elérhetővé a piacon.
Az alkalmazást bemutató videó:
A mesterséges intelligenciára támaszkodó SAP Inscribe a hagyományos jegyzetelés egyszerűségét ötvözi a legújabb elemző rendszerek kínálta üzleti lehetőségekkel.
Kapcsolódó cikkek
- Robotikával foglalkozik az újonnan megnyílt New York-i MI központ
- Az Accenture robotasszisztenssel segíti a betegek ellátását
- Áttörő újítások jönnek az AI, az IoT és a mobil felhasználói felület területén
- A Zyxel a Szélessáv Világfórumon mutatta be legújabb megoldásait
- Fidelity: Készül az AI a befektetési piacra
- Magyar fejlesztésű, AI-alapú coach segítheti az Overwatch játékosokat a fejlődésben
- Statikus weboldalakat tesz pár klikkel szerkeszthetővé a magyar startup
- NFLEX konvergens infrastruktúra a Fujitsutól és a NetApptől SAP-környezetekhez
- SAP területen bővít az Accenture Magyarországon
- Vaksötétben is felismeri tulajdonosát a Porsche Design Huawei Mate 20 RS
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat
Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.