Bónusz Brigád kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: Bónusz Brigád
Tavaly spameltünk, idén mérnöki pontossággal célzunk
Napjainkra azok az e-commerce vállalatok, amelyek nem ismerték ki kellően vásárlóikat, üres kosarakra, leiratkozó mailek sorozatára és nullához közelítő konverziókra számíthatnak. Az egyre több csatornán zajló kereskedés és vele együtt a digitális átalakulás másfajta verseny elé állította a kereskedőket és a marketingeseket. A fogyasztók sokkal igényesebbek, gyorsabb impulzusokhoz szoktak, hiszen számos online és hagyományos bolt ajánlatai közül válogathatnak. A hazai bónuszos/kuponos piac vezető alakja, a Bónusz Brigád az ügyféladatokra támaszkodva és az Exponea CX platformja segítségével javított az ügyfélélményen, és alakított ki újfajta hirdetési stratégiát.
Új keresőmotort használ a Bónusz Brigád
Az internet fejlődésével a fogyasztók egyik legfontosabb online vásárlási igénye az egyszerűség és a kényelem lett. Nem akarnak feleslegesen és hosszan gépelni, azt szeretnék, ha a webáruház gyakorlatilag kitalálná a gondolataikat. Nincs várakozás, csak minél kevesebb kattintás. A Bónusz Brigád legújabb keresőmotorja megpróbálja kitalálni a gondolatainkat.
Hogyan ünnepli a magyar a Valentin-napot?
A Valentin-nap körüli felhajtás hazánkban is évről évre egyre nagyobb méreteket ölt. Felmerül tehát a kérdés, hogy van-e már létjogosultsága nálunk is a „szerelem ünnepének”? És ha igen, az miről szól a leginkább? Az érzelmeink kimutatásáról, a közös romantikus programokról, a felfűtött testiségről vagy inkább csak egy újabb kereskedői „találmány” a pénzünk elköltésére? – Ezt a témát járta körbe a Bónusz Brigád és a GKI Digital közös kutatása, amely a Valentin-nap megítélése mellett az ünnephez fűződő szokásainkat is boncolgatta, nem mellőzve a szorosan ide köthető szexuális és párkapcsolati kérdéseket sem.
Új kereskedelmi igazgató a Bónusz Brigádnál
Profi menedzsmenttel indul neki a 2017-es évnek a Bónusz Brigád. Horváth Tamás kereskedelmi igazgatót az Emag internetes webshop kereskedelmi részlegének éléről igazolta a piacvezető okos vásárlással foglalkozó magyar vállalkozás.
Kérd az éves bónuszodat a Brigádtól
Kreatív videó pályázatot indított a Bónusz Brigád. Egyperces szelfi-videó beküldésével bárki kérheti Éves Bónuszát az okos vásárlásról ismert Brigádtól.
Goood.hu: esküvői ajándékra gyűjtsön a közösség
A közösségi pénzgyűjtés Magyarországon teljesen új formája indult el. Kisebb közösségek, családok, társaságok, baráti körök, ismerősök közös pénzgyűjtését teszi lehetővé a goood.hu weboldal. Az esküvői, születésnapi, kollegák búcsúztatási ajándékára szánt összeg összegyűjtése mostantól sokkal egyszerűbb a Goood segítségével.
A Bónusz Brigád internetes kereskedő forgalma 50 százalékkal nőtt tavaly
A Bónusz Brigád internetes kereskedő cég forgalma közel 50 százalékkal nőtt tavaly az egy évvel korábbihoz képest, elérte a 2,7 milliárd forintot - közölte a cég.
Cikkgyűjtő
További híreink
Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!
Meghosszabbítja a jelentkezési határidőt ’Az Év Honlapja’ pályázat, amely évről évre megmutatja a hazai digitális világ legjobbjait! A pályázat új nevezési határideje: 2024. december 15. éjfél! Még van lehetőség a vállalatok és kreatív ügynökségek számára, illetve mindazoknak, akik friss projektjeiket és egész éves munkájuk termését meg szeretnék mutatni a közönségnek és a zsűrinek.
Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!
’Az Év Honlapja’ verseny izgalmas lehetőséget kínál mindazok számára, akik az elmúlt időszakban új honlapokat, applikációkat, digitális- és technológiai megoldásokat hoztak létre!
Az idei pályázat 2024. november 15-ig várja a nevezéseket. Itt az idő, hogy a TE projekted is a digitális világ reflektorfényébe kerüljön!